Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Wydziale Ruchu Drogowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- KOMENDA POWIATOWA POLICJI
UL. NOWOGRÓDZKA 1
68-100 ŻAGAŃ
Miejsce wykonywania pracy:
- Żagań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- organizowanie i planowanie pracy kancelaryjno-biurowej sekretariatu oraz zapewnienie właściwego obiegu dokumentów Wydziału Ruchu Drogowego,
- dokonywanie sprawdzeń i wprowadzanie danych do informatycznych systemów policyjnych oraz ich ewidencja,
- udzielanie informacji osobom fizycznym oraz wydawanie zaświadczeń o wpisach w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego,
- udzielanie wymaganych informacji dla firm ubezpieczeniowych dot. kolizji drogowych,
- sporządzanie zaświadczeń dotyczących zdarzeń drogowych,
- prowadzenie archiwizacji dokumentów Wydziału Ruchu Drogowego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w podstawowym systemie czasu pracy. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Biegła obsługa komputera. Kontakt z ludźmi.
– praca biurowa na parterze w budynku czterokondygnacyjnym,
– stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań, tj. komputer, drukarka, telefon, itp.,
– w budynku znajduje się winda,
– oświetlenie naturalne i sztuczne.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe powyżej 0,5 roku w danym obszarze lub w pracy biurowej,
- umiejętności: stosowanie przepisów w praktyce, przewidywania, obsługi urządzeń biurowych,
- komunikatywność,
- praca w zespole,
- dyskrecja,
wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe administracyjne,
- przeszkolenie: z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- spostrzegawczość,
- wiedza z zakresu ustawy prawo o ruchu drogowym,
- doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy,
- rodzaj doświadczenia: 1 rok pracy w sekretariacie.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe,
- kopie świadectw pracy.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Termin składania dokumentów:
- 21-09-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Policji
NOWOGRÓDZKA 1
68-100 ŻAGAŃ
Inne informacje:
- Wynagrodzenie zasadnicze: 1750,17 złotych brutto – łącznie z dodatkiem za wieloletnią pracę (uzależniony od stażu pracy – od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Oferty proszę składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „referent WRD”. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata/kandydatki. Złożone oferty nie podlegają zwrotowi i zostaną komisyjnie zniszczone.