Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent prawny
  • do spraw obsługi legislacyjnej
  • w Wydziale Legislacyjnym Departamentu Prawnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie prowadzenia prac nad nieskomplikowanymi projektami aktów prawnych o charakterze wewnętrznym pozostających we właściwości Ministra, w tym ich opracowywanie pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym,
  • koordynowanie prowadzenia całego procesu legislacyjnego prostych aktów prawnych pozostających we właściwości Ministra, w tym ich opracowywanie pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym,
  • koordynowanie procesu opiniowania projektów nieskomplikowanych aktów normatywnych przygotowanych przez inne organy administracji rządowej oraz udział w dalszych pracach nad tymi projektami,
  • opracowywanie notatek na posiedzenia Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów, Komitetu ds. Europejskich, posiedzenia komisji sejmowych i senackich, przygotowywanie wystąpień na forum Parlamentu dla członków kierownictwa resortu oraz materiałów informacyjnych na posiedzenia Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego,
  • pełnienie dyżuru koordynującego pracę Wydziału w zakresie opracowywania notatek dla kierownictwa Ministerstwa na posiedzenia Rady Ministrów i Stałego Komitetu Rady Ministrów,
  • opracowywanie projektów odpowiedzi Ministra, w szczególności na interpelacje poselskie, wystąpienia Rzecznika Praw Obywatelskich.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca administracyjno – biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne. Pełnienie dyżurów notatkowych.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa,
    • znajomość zasad techniki prawodawczej,
    • umiejętność argumentowania,
    • zdolność analizy i syntezy informacji,
    • umiejętność organizacji pracy własnej,
    • umiejętność współpracy w zespole,
    • umiejętność skutecznego komunikowania się.

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w pracy biurowej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość zasad opracowywania, uzgadniania i ogłaszania aktów normatywnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    02-07-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
    Królewska 27
    00-060 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Referent prawny ds. obsługi legislacyjnej/DP/MAC”

Inne informacje:

    Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
    Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
    Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
    Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://mac.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 54 04.
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.