Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent prawny
- do spraw obsługi legislacyjnej
- w Wydziale Legislacyjnym Departamentu Prawnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie prowadzenia prac nad nieskomplikowanymi projektami aktów prawnych o charakterze wewnętrznym pozostających we właściwości Ministra, w tym ich opracowywanie pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym,
- koordynowanie prowadzenia całego procesu legislacyjnego prostych aktów prawnych pozostających we właściwości Ministra, w tym ich opracowywanie pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym,
- koordynowanie procesu opiniowania projektów nieskomplikowanych aktów normatywnych przygotowanych przez inne organy administracji rządowej oraz udział w dalszych pracach nad tymi projektami,
- opracowywanie notatek na posiedzenia Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów, Komitetu ds. Europejskich, posiedzenia komisji sejmowych i senackich, przygotowywanie wystąpień na forum Parlamentu dla członków kierownictwa resortu oraz materiałów informacyjnych na posiedzenia Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego,
- pełnienie dyżuru koordynującego pracę Wydziału w zakresie opracowywania notatek dla kierownictwa Ministerstwa na posiedzenia Rady Ministrów i Stałego Komitetu Rady Ministrów,
- opracowywanie projektów odpowiedzi Ministra, w szczególności na interpelacje poselskie, wystąpienia Rzecznika Praw Obywatelskich.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca administracyjno – biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne. Pełnienie dyżurów notatkowych.
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa,
- znajomość zasad techniki prawodawczej,
- umiejętność argumentowania,
- zdolność analizy i syntezy informacji,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność współpracy w zespole,
- umiejętność skutecznego komunikowania się.
wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w pracy biurowej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość zasad opracowywania, uzgadniania i ogłaszania aktów normatywnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 02-07-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Referent prawny ds. obsługi legislacyjnej/DP/MAC”
Inne informacje:
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://mac.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 54 04.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.