Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent prawny
  • do spraw legislacji
  • w Wydziale do Spraw Legislacji w Departamencie Prawnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie informacji, analiz, zestawień dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczących prac legislacyjnych MPiPS,
  • monitorowanie realizacji zadań wynikających z planu pracy Rady Ministrów oraz z protokołów z posiedzeń Rady Ministrów i Komitetu Rady Ministrów,
  • opiniowanie projektów aktów normatywnych i dokumentów rządowych przygotowywanych przez właściwe merytorycznie komórki organizacyjne MPiPS,
  • opiniowanie projektów aktów normatywnych i dokumentów rządowych przygotowywanych przez naczelne i centralne organy administracji rządowej,
  • prowadzenie rejestru upoważnień ustawowych udzielonych Ministrowi.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się trzy windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość aktów prawnych z działu praca, zabezpieczenie społeczne, sprawy rodziny,
    • znajomość zasad techniki prawodawczej,
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • komunikatywność,
    • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    20-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Nowogrodzka 1/3/5
    00-513 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: DP-1
    (o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MPiPS)

Inne informacje:

    Etapy, metody oraz techniki naboru:
    – weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
    – pisemny sprawdzian wiedzy,
    – rozmowa kwalifikacyjna.

    Oferujemy:
    – umowę o pracę (na zastępstwo), ciekawe zadania, pracę w dużej organizacji, doskonalenie zawodowe.

    Przewidziany mnożnik kwoty bazowej stanowiący wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi 1,5.

    Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
    – oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:http://www.mpips.gov.pl/bip/kariera/wolne-stanowiska-pracy-w-mpips/oswiadczenie-dla-potrzeb-rekrutacji/
    – oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,
    – dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,
    – w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu,
    – w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

    Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

    W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.

    Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15).

    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z kandydatami, którzy spełniają wymagania formalne.

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 661-13-14, 22 661-13-94, 22 661-13-63, 22 661-13-26