Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent prawny
- do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki nieruchomościami nierolnymi
- w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 35/15
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na rzecz Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego nieruchomości zajętych pod drogi, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
- prowadzenie spraw dotyczących uwłaszczania państwowych osób prawnych wraz z ustalaniem odpłatności i warunków nabycia budynków i urządzeń, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
- przygotowywanie zezwoleń na obrót nieruchomościami państwowymi oraz udzielanie bonifikat w cenie sprzedawanych nieruchomości w przypadkach określonych stosownymi przepisami
- prowadzenie spraw dotyczących ujawniania w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego
- przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski oraz wszelkich informacji i sprawozdań dotyczących gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa
- wykonywanie zadań wynikających z przepisów dotyczących spółdzielni mieszkaniowych w zakresie refundacji uzasadnionych kosztów poniesionych na przygotowanie dokumentacji terenowo-prawnej
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
– zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
– obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
– konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
– stanowisko pracy znajduje się na IX piętrze budynku biurowego
– budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
– drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
– stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
– praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
– część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
– budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość kpa, kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustaw dotyczących struktury i kompetencji organów władzy publicznej
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność poruszania się w często zmieniających się przepisach prawa
- umiejętność kreatywnego myślenia
- samodzielność
- umiejętność obsługi komputera
wymagania dodatkowe
- umiejętność rozwiązywania problemów
- dobra organizacja pracy
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- asertywność
- radzenie sobie ze stresem
- umiejętność dostosowywania się do zmian
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 25-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 35/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 35/15
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(http://bip.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacych-sie-o-prace-w-wuw)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.