Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent prawny
  • do spraw nadzoru właścicielskiego i mienia Skarbu Państwa
  • w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 40/15

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzorowanie mienia Skarbu Państwa po zakończonych procesach likwidacyjnych i upadłościowych przedsiębiorstw państwowych / spółek Skarbu Państwa poprzez zarządzanie otrzymanymi składnikami majątkowymi oraz udzielanie stosownych informacji w ww. zakresie zainteresowanym podmiotom
  • sprawowanie aktywnego nadzoru nad prawidłowością postępowania likwidacyjnego w celu zadysponowania składnikami materialnymi i niematerialnymi przedsiębiorstwa i wykreślenia podmiotu z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dokonywanie oceny pracy likwidatora w celu skutecznego wykonywania praw właścicielskich Wojewody Wielkopolskiego jako organu założycielskiego przedsiębiorstw państwowych
  • prowadzenie spraw związanych z przejęciem uposażenia spadkowego przypadającego Skarbowi Państwa
  • nadzór nad środkami Funduszu Skarbu Państwa poprzez zgłaszanie zapotrzebowań, sprawdzanie limitów wydatków środków finansowych Funduszu Skarbu Państwa, a także planowanie zbiorczego budżetu środków na lata następne
  • prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa realizowanych przez Wojewodę Wielkopolskiego dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa po zlikwidowanych gospodarstwach rolnych i rybackich, przejętych przez Agencję Nieruchomości Rolnych
  • cykliczne opracowywanie zbiorczych sprawozdań z wykorzystywania zasobu nieruchomości Skarbu Państwa, informacji publicznej dotyczącej spraw prowadzonych przez oddział i danych do sprawozdań statystycznych
  • prowadzenie spraw związanych z postępowaniem upadłościowym przedsiębiorstw państwowych w celu wykreślenia tych podmiotów z Krajowego Rejestru Sądowego

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
    – zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
    – konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
    – stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
    – budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
    – drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
    – stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
    – pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych
    – dojazd do budynku możliwy dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze prawa, administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość kpa, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa, ustawy o przedsiębiorstwach państwowych, kodeksu cywilnego
    • samodzielność
    • umiejętność argumentowania
    • kreatywność
    • zdolność analitycznego myślenia
    • radzenie sobie ze stresem
    • asertywność
    • obsługa pakietu MS Office

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    08-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Wielkopolski Urząd Wojewódzki
    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    z podaniem w ofercie nr ref. 40/15
    lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
    z podaniem w ofercie nr ref. 40/15

Inne informacje:

    Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
    Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
    Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
    (http://www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/oswiadczenie_do_naboru_nowe_0.pdf)
    Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
    Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
    Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
    Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300 zł.
    Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.