Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • sekretarz
  • do spraw obsługi sekretarskiej
  • w Wydziale Organizacyjnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i rejestracja w dzienniku korespondencyjnym oraz przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją Zastępców Dyrektora Zakładu
  • przyjmowanie i łączenie telefonów oraz obsługa urządzeń biurowych
  • wyszukiwanie w internecie informacji w zakresie zleconym przez Zastępców Dyrektora Zakładu
  • redagowanie krótkich pism na zlecenie Zastępców Dyrektora Zakładu
  • przygotowanie i obsługa zebrań i spotkań

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • 1) praca biurowa,
    2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
    3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
    4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka,
    5) oświetlenie naturalne i sztuczne.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich.
    W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, natomiast miejsce pracy znajduje się na czwartym piętrze. Praca wymaga od pracownika przemieszczania się pomiędzy piętrami w celu realizacji powierzonych zadań.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność organizacji pracy własnej
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarki lub asystentki
  • policealne studium sekretarek lub asystentek
  • kurs sekretarski
  • komunikatywność
  • umiejętność obsługi programu Excel

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    19-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Zakład Emerytalno-Rentowy
    Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

Inne informacje:

    Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić nr oferty z BIP KPRM.

    Proponowane wynagrodzenie to od ok. 1780 zł brutto do ok. 2435 zł brutto + ew. wysługa lat.

    Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania (http://www.zer.bip.msw.gov.pl/portal/zer/1043/5123/Oswiadczenie_kandydata.html ). Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

    Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

    Za dokumenty złożone w terminie, uważa się dokumenty nadane w urzędzie pocztowym najpóźniej w ostatnim wskazanym w ogłoszeniu dniu (decyduje data stempla pocztowego).

    Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

    Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.

    Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Techniki i metody naboru:
    – weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
    – wykonanie próbki pracy kancelaryjnej,
    – rozmowa kwalifikacyjna oraz sprawdzenie umiejętności obsługi arkusza kalkulacyjnego.