Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw finansowo – kadrowych
  • Rejonie w Zwoleniu Oddziału w Warszawie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    GDDKiA Oddział w Warszawie
    ul. Mińska 25
    03-808 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zwoleń
  • GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu
    ul. Perzyny 108
    26-700 Zwoleń
    (Rejon w Zwoleniu oraz teren działania Rejonu w Zwoleniu)

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji wydatków wg rozdziałów i paragrafów, uzgadnianie wydatków z Wydziałem Finansowo-Księgowym, sporządzanie paczek przelewów, przygotowywanie dokumentów księgowych do ich dalszego przetwarzania, branie udziału w sporządzaniu rocznych planów finansowych wydatków administracyjnych oraz kontrolowanie ich realizacji
  • prowadzenie rejestru faktur i innych dokumentów księgowych, ewidencji pism wpływających i wychodzących z Rejonu oraz obsługi pocztowej
  • współpraca z Wydziałem Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych w zakresie spraw osobowych związanych z ewidencją czasu pracy oraz spraw związanych z funduszem socjalnym
  • obsługa archiwum Rejonu, gromadzenie dokumentacji projektowych związanych z utrzymaniem Rejonu, przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń dla byłych pracowników drogownictwa
  • prowadzenie ewidencji majątku rzeczowego Rejonu, przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątkowych oraz sporządzanie deklaracji podatkowych od nieruchomości

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
    – budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych
    – praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansowym lub kadrowym, lub obsługi kancelaryjnej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych
    • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy
    • umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych
    • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • przeszkolenie w zakresie prawa pracy, ustawy o finansach publicznych
  • minimum półroczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • prawo jazdy kat. B.
  • znajomość przepisów z zakresu prowadzenia zakładowego archiwum, ustawy o służbie cywilnej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzające minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze finansowym lub kadrowym, lub obsługi kancelaryjnej

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje

Termin składania dokumentów:

    04-07-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Warszawie
    ul. Mińska 25
    03-808 Warszawa

Inne informacje:

    Informacja o metodach naboru:
    – analiza złożonych aplikacji,
    – test wiedzy (w przypadku dużej liczby kandydatek/kandydatów spełniających wymagania formalne – powyżej 10),
    – rozmowa kwalifikacyjna.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Dane osobowe kandyatek/kandydatów zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.).
    Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf
    Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 209-23-71