Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw zezwoleń
- w Sekcji Wydawania Zezwoleń w Wydziale Zezwoleń Biura ds. Transportu Międzynarodowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Główny Inspektorat Transport Drogowego
ul. Postępu 21
02-676 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro do Spraw Transportu Międzynarodowego
ul. Prosta 69
00-838 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udziela odpowiedzi na zapytania polskich służ kontrolnych w zakresie wykonywania przewozów na podstawie polskich zezwoleń zagranicznych w celu wykonywania przewozów drogowych zgodnie z zawartymi umowami międzynarodowymi;
- przygotowuje dane statystyczne na posiedzenia Komisji Społecznej do spraw podziału zezwoleń zagranicznych oraz na posiedzenia Komisji Mieszanych, na posiedzenia sejmowej Komisji Infrastruktury w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji na temat wydanych i zwróconych zezwoleń zagranicznych;
- analizuje stopień wykorzystania zezwoleń zagranicznych do wydawania których uprawniony jest Główny Inspektor w celu zapewnienia bieżącego ich wydawania;
- udziela bezpośredniej, telefonicznej i elektronicznej informacji o zasadach wydawania i rozliczania zezwoleń zagranicznych w celu prawidłowego korzystania z nich przez przedsiębiorców wykonujących transport drogowy;
- rolicza zezwolenia zagraniczne zwracane zarówno przez przedsiębiorców jak i przez organizacje o zasięgu ogólnokrajowym w celu zapewnienia przestrzegania Regulaminu wydawania zezwoleń;
- realizuje zamówienia organizacji o zasięgu ogólnokrajowym zrzeszających międzynarodowych przewoźników drogowych w celu umożliwienia poboru organizacjom zezwoleń;
- sporządza dokumenty korygujące do dokumentów wydania i rachunków dotyczących wydawanych zezwoleń jednorazowych w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki drukami ścisłego zarachowania
- rozlicza wykonywanie przewozów na podstawie zezwoleń EKMT w celu przygotowywania danych statystycznych dla ITF.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca w wymuszonej pozycji ciała (obsługa komputera);
-bezpośrednia obsługa klienta zewnętrznego, w tym liczne kontakty telefoniczne, mailowe;
-praca jednozmianowa;
-stanowisko pracy: stacjonarne.
– oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne (elektryczne),
– wentylacja grawitacyjna i klimatyzacja,
– temperatura nie mniej niż 18 st. C,
– budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach
– brak podjazdów, wind wewnątrz Biura, brak odpowiednio dostosowanych pomieszczeń sanitarnych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Praca jednozmianowa w godz. 7:45-15:45
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w organach administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość aktów prawnych UE z zakresu transportu drogowego,
- znajomość ustawy o transporcie drogowym,
- znajomość kpa,
- znajomość struktury organizacyjnej Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego
- znajomość obsługi programów biurowych
- orientacja na klienta,
- rozwiązywanie problemów,
- samodzielność,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
wymagania dodatkowe
- znajomość stosowania procedur
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 29-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Postępu 21/A
02-676 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.28.2015.0363
Inne informacje:
- Liczy się data stempla pocztowego.
Prosimy o napisanie w liście motywacyjnym, jakiego ogłoszenia dotyczy oferta–numer podany w „miejscu składania dokumentów”. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub faksem lub otrzymane po terminie lub nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów. W przypadku wpływu dużej liczby ofert, Urząd zastrzega sobie możliwość rozsyłania informacji o terminie postępowania rekrutacyjnego wyłącznie drogą e-mailową. W sytuacji braku dostępu kandydata do poczty elektronicznej, prosimy o zamieszczenie takiej informacji wraz z telefonem kontaktowym w liście motywacyjnym. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierając wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera. Pod tym adresem znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl.