Komenda Główna Policji w Warszawie

  • Komendant Główny Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Sekcji Telekomunikacji i Systemu Łączności Rządowej Wydziału Telekomunikacji i Technik Medialnych Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Główna Policji
    ul. Puławska 148/150
    02-624 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul. Olszewska 6
    00-792 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie systemem łączności rządowej i resortowej, systemem rejestracji treści korespondencji, systemem zarządzania i nadzoru,
  • administrowanie infrastrukturą aktywną urządzeń sieci oraz urządzeniami VoIP,
  • współpraca z serwisami fabrycznymi przy lokalizacji i usuwaniu uszkodzeń systemów łączności rządowej i resortowej, systemu rejestracji treści korespondencji, systemu zarządzania i nadzoru,
  • monitorowanie i analizowanie uszkodzeń i przygotowywanie zapotrzebowania odnośnie zabezpieczenia materiałowego,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej utrzymywanych systemów,
  • udzielanie wsparcia przy obsłudze i eksploatacji systemów teleinformatycznych Wydziału,
  • uczestniczenie w zespołach oraz komisjach, w tym przetargowych, powoływanych przez Kierownictwo KGP.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – zagrożenie korupcją w związku z uczestnictwem w komisjach przetargowych,
    – krajowe wyjazdy służbowe.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – naturalne i sztuczne oświetlenie,
    – wymuszona pozycja ciała,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
    – brak windy w budynku i brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych.

    Inne
    Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,000 kwoty bazowej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe techniczne o profilu informatyka, telekomunikacja lub pokrewne techniczne np. elektronika.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • powyżej 2 lat doświadczenia w pracy w zakresie administrowania systemami teleinformatycznymi;
    • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
    • kreatywność,
    • dobra organizacja pracy,
    • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu systemów teleinformatycznych (infrastruktura, dokumentacja techniczna),
    • umiejętność obsługi specjalistycznych programów komputerowych,
    • umiejętność pracy w zespole.

wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    28-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Główna Policji
    Gabinet Komendanta Głównego Policji
    Wydział Rozwoju Zasobów Ludzkich
    ul. Puławska 148/150
    02-514 UP Warszawa 12
    z dopiskiem w liście motywacyjnym „specjalista/BŁiI-STiSŁR/BKGP 10/15”

Inne informacje:

    Techniki i metody selekcji:
    – weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
    – ocena złożonych dokumentów,
    – test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
    – rozmowa kwalifikacyjna.

    Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
    Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
    Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Decyduje data stempla pocztowego. Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/