Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie

  • Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw księgowych
  • w Wydziale Finansów

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
    ul. Grodzka 1/5
    70-560 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestrowanie dokumentów finansowo-księgowych według klasyfikacji paragrafowej wydatków oraz w ujęciu budżetu zadaniowego
  • dekretowanie i wprowadzanie dowodów księgowych dotyczących dochodów i wydatków do komputerowego systemu księgowego
  • rozliczanie zobowiązań i należności oraz przestrzeganie terminów płatności
  • analiza budżetu w celu kontroli zgodności wydatków z założeniami Komendy
  • ewidencja i wystawianie not księgowych
  • prowadzenie rachunkowości środków pozabudżetowych w zakresie kont depozytowych i sum na zlecenie

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca biurowa w siedzibie Komendy,
    – praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
    – budynek nie posiada windy.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości budżetowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości oraz przepisów wykonawczych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • znajomość obsługi programów finansowo-księgowych
    • wiedza merytoryczna i umiejętności praktyczne

wymagania dodatkowe

  • znajomość programów Word, Exel
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • sumienność, dokładność, rzetelność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
  • kserokopie zaświadczeń ukończonych kursów i szkoleń przydatnych na ww. stanowisku

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    12-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    Grodzka 1/5
    70-560 Szczecin

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
    Oferty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na stanowisku specjalisty”.
    Oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
    Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
    Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej deklarowanej w dokumentach aplikacyjnych (test), rozmowa kwalifikacyjna.
    Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru umieszczona zostanie umieszczona w dniu 19 czerwca b.r. na stronie internetowej KM PSP w Szczecinie www.straz.szczecin.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy.
    Oferty odrzucone w razie ich nieodebrania w ciągu 2 tygodni od daty zakończenia rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 434-84-80.