Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
- Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw organizacyjnych
- w Wydziale Organizacji i Nadzoru
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- KW PSP
ul. Niepodległości 16
10-045 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- organizowanie, koordynowanie i prowadzenie uroczystości z okazji Dnia Strażaka, świąt państwowych oraz innych imprez okolicznościowych w jednostkach organizacyjnych i z udziałem Państwowej Straży Pożarnej;
- prowadzenie Sekretariatu Komendy Wojewódzkiej;
- opracowywanie prognoz, analiz, ocen, sprawozdań itp. informacji w zakresie działalności Komendy Wojewódzkiej;
- organizacja i obsługa biurowa odpraw i narad służbowych organizowanych przez Komendanta Wojewódzkiego;
- prowadzenie kroniki Komendy Wojewódzkiej;
- udział w opracowywaniu projektów planów pracy Komendy Wojewódzkiej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa pod nadzorem kierującego komórką organizacyjną.
Do dyspozycji samodzielne stanowisko pracy zaopatrzone w komputer, drukarkę i telefon. Budynek niedostosowany do osób z niepełnosprawnością ruchową (brak wind oraz podjazdów).
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 miesięcy doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla PSP);
- znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1340, ze zmianami) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380, ze zmianami);
- umiejętność formułowania wypowiedzi na piśmie oraz tworzenia tekstów okolicznościowych;
- znajomość zasad precedencji;
- znajomość zasad funkcjonowania jednostki budżetowej;
- umiejętność obsługi programów wspomagania pracy biurowej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.
wymagania dodatkowe
- mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe o profilu administracyjnym;
- mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej;
- doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu oraz organizacji konferencji i uroczystości okolicznościowych;
- umiejętność analizy i syntezy informacji;
- odporność na stres, komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność;
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji związanych z naborem na powyższe stanowisko,
- kopie świadectw pracy.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 26-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
Niepodległości 16
10-045 Olsztyn
Inne informacje:
- W przypadku nie posiadania świadectw pracy (kontynuowanie pracy) prosimy o dostarczenie zaświadczenia o świadczeniu pracy na rzecz obecnego pracodawcy w celu udokumentowania wymaganego stażu pracy.
Proponowane wynagrodzenie ok. 1900 zł brutto (łącznie z wysługą lat pracy).
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej lub testów kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (~89) 522-95-25 -Wydział Kadr.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.