Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
- Łódzki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw zamówień publicznych
- w Sekcji ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Łódź, ul. Lutomierska 108/112
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych finansowanych z budżetu oraz środków unijnych w celu zgodnego z prawem wydatkowania środków publicznych w jednostce,
- opiniowanie wniosków rozpoczynających postępowania o udzielenie zamówień publicznych w celu zastosowania prawidłowego trybu,
- prowadzenie szkoleń dotyczących interpretacji przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w celu prawidłowego prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne w jednostce,
- sprawdzanie dokumentacji z zakończonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pod względem jej kompletności, prowadzonych przez wydziały logistyczne w trybach ustawy Prawo zamówień publicznych, dla których nie jest wymagana komisja
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca stacjonarna, praca w systemie podstawowym
oświetlenie naturalne i sztuczne, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, niedostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, obecność wind w budynku, praca na parterze
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego przy udzielaniu zamówień publicznych jako zamawiający
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
- szkolenie z zakresu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejetność korzystania z narzędzi elektronicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie, kwalifikacje, umiejętności
- kopie dokumentu potwierdzającego uczestnictwo w szkoleniu
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 20-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
z dopiskiem „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 169580”.
Inne informacje:
- – wynagrodzenie: 1,324 mnożnik kwoty bazowej, tj. 2 480,96 zł brutto + wysługa lat,
– oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
– do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
– na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
– kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
– oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego etapu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
– oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
– oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
– wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce „Praca i służba” – Praca w służbie cywilnej,
– aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.