Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw rozliczeń i obsługi umów SPR
  • w Wydziale Systemu Powiadamiania Ratunkowego Departamentu do Spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Radom
  • Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
    Centrum Techniczne Systemu Powiadamiania Ratunkowego
    ul. Traugutta 57
    26-600 Radom

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizowanie zadań związanych z zawieraniem umów związanych z zapewnieniem utrzymania technicznego systemu powiadamiania ratunkowego, kontrolą ich wykonania i ich rozliczaniem,
  • wykonywanie zadań związanych z rozliczaniem kosztów połączenia centrów powiadamiania ratunkowego z siecią publiczną, wynikających z umowy zawartej przez Ministra Administracji i Cyfryzacji z przedsiębiorcą telekomunikacyjnym,
  • zapewnienie obsługi biurowej Centrum Technicznego Systemu Powiadamiania Ratunkowego,
  • realizowanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników Centrum Technicznego SPR, wynikające z umiejscowienia CT SPR poza główną siedzibą Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji i związku z tym współpraca z Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Radomiu,
  • udział w realizacji zadań wynikających ze współpracy CT SPR z centrami powiadamiania ratunkowego i innymi podmiotami zaangażowanymi w system powiadamiania ratunkowego,
  • współpraca przy prowadzeniu ewidencji materiałowej urządzeń oraz oprogramowania uruchomionego w ramach SPR,
  • udział w kontroli stanów ilościowych zasobów SPR oraz w prowadzeniu podręcznego magazynu części zamiennych i zapasów serwisowych,
  • udział w realizacji zadań wynikających z konieczności prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w celu zapewnienia infrastruktury odpowiedniej do potrzeb SPR.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
    Krajowe wyjazdy służbowe.
    Stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: windy, drzwi oraz ciągi komunikacyjne umożliwiające poruszanie się na wózku inwalidzkim. Toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw księgowych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość zagadnień związanych z planowaniem, wykorzystaniem i rozliczaniem środków finansowych;
    • wiedza z zakresu funkcjonowania systemu powiadamiania ratunkowego;
    • wiedza z zakresu zamówień publicznych;
    • zdolność analizy i syntezy informacji,
    • umiejętność organizacji pracy własnej,
    • umiejętność skutecznego komunikowania się,
    • umiejętność współpracy w zespole.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem spraw kadrowych,
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w pracy związanej z realizacją zadań dla podmiotów sektora publicznego,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu) i posiadane kwalifikacje

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    18-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
    Królewska 27
    00-060 Warszawa
    Z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Specjalista WSPR/DUSKŻiZK/MAC”

Inne informacje:

    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

    Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://mac.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.