Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw rozliczeń i obsługi umów SPR
- w Wydziale Systemu Powiadamiania Ratunkowego Departamentu do Spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Radom
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Centrum Techniczne Systemu Powiadamiania Ratunkowego
ul. Traugutta 57
26-600 Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizowanie zadań związanych z zawieraniem umów związanych z zapewnieniem utrzymania technicznego systemu powiadamiania ratunkowego, kontrolą ich wykonania i ich rozliczaniem,
- wykonywanie zadań związanych z rozliczaniem kosztów połączenia centrów powiadamiania ratunkowego z siecią publiczną, wynikających z umowy zawartej przez Ministra Administracji i Cyfryzacji z przedsiębiorcą telekomunikacyjnym,
- zapewnienie obsługi biurowej Centrum Technicznego Systemu Powiadamiania Ratunkowego,
- realizowanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników Centrum Technicznego SPR, wynikające z umiejscowienia CT SPR poza główną siedzibą Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji i związku z tym współpraca z Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Radomiu,
- udział w realizacji zadań wynikających ze współpracy CT SPR z centrami powiadamiania ratunkowego i innymi podmiotami zaangażowanymi w system powiadamiania ratunkowego,
- współpraca przy prowadzeniu ewidencji materiałowej urządzeń oraz oprogramowania uruchomionego w ramach SPR,
- udział w kontroli stanów ilościowych zasobów SPR oraz w prowadzeniu podręcznego magazynu części zamiennych i zapasów serwisowych,
- udział w realizacji zadań wynikających z konieczności prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w celu zapewnienia infrastruktury odpowiedniej do potrzeb SPR.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Krajowe wyjazdy służbowe.
Stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: windy, drzwi oraz ciągi komunikacyjne umożliwiające poruszanie się na wózku inwalidzkim. Toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw księgowych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zagadnień związanych z planowaniem, wykorzystaniem i rozliczaniem środków finansowych;
- wiedza z zakresu funkcjonowania systemu powiadamiania ratunkowego;
- wiedza z zakresu zamówień publicznych;
- zdolność analizy i syntezy informacji,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność współpracy w zespole.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem spraw kadrowych,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w pracy związanej z realizacją zadań dla podmiotów sektora publicznego,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu) i posiadane kwalifikacje
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 18-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Królewska 27
00-060 Warszawa
Z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Specjalista WSPR/DUSKŻiZK/MAC”
Inne informacje:
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://mac.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.