Ministerstwo Finansów w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw ewidencji mienia Ministerstwa Finansów
- w Wydziale Ewidencji Mienia w Biurze Administracyjnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- weryfikowanie dokumentów stwierdzających nabycie środków trwałych, bądź nabycie określonych praw do użytkowania,
- sprawdzanie i weryfikowanie rozliczeń nakładów finansowych, dotyczących zrealizowanych inwestycji,
- prowadzenie ewidencji inwentarzowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych odpowiednio: w analitycznej ewidencji ilościowo-wartościowej oraz w ewidencji ilościowej,
- wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych OT, WI, PT, LS, LZ ,
- dokonywanie inwentaryzacji, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi MF, jak również uczestniczenie w pracach związanych z inwentaryzacją składników majątkowych MF przeprowadzaną w drodze spisu z natury,
- prowadzenie spraw związanych z dochodzeniem odpowiedzialności materialnej od pracowników z tytułu wyrządzonych przez nich szkód w mieniu MF będącym we właściwości Biura Administracyjnego, jak również udział w prowadzeniu spraw dochodzenia odpowiedzialności materialnej z tytułu wyrządzonych szkód przez pracowników w mieniu MF będącym we właściwości innych komórek organizacyjnych,
- przygotowywanie projektów zarządzeń, decyzji, instrukcji wydawanych przez Dyrektora Generalnego MF, w tym projektów dotyczących powoływanych Komisji Inwentaryzacyjnych, Zespołów Spisowych, Zespołów do spraw oszacowania szkody w mieniu MF.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner). Reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w komórce finansowo-księgowej lub w komórce ewidencji mienia
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości i finansów publicznych,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność argumentowania,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
wymagania dodatkowe
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- umiejętność obsługi specjalistycznego programu komputerowego „Środki Trwałe”.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- pożądane kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wskazanego w ogłoszeniu dodatkowego doświadczenia.
Termin składania dokumentów:
- 03-07-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2015/035/BAD
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia złożone przez kandydatki/kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydatki/kandydata, a oświadczenia dodatkowo datą ich sporządzenia, w przeciwnym razie oferta kandydatki/kandydata zostanie odrzucona.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem:
http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.