Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Departamencie Informacji i Promocji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warszawa ul. Wspólna 2/4
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- ul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie, prowadzenie procesu zatwierdzania, aktualizacji i interpretacji rozwiązań prawnych i regulacji wewnętrznych MIIR w zakresie komunikacji Funduszy Europejskich (w tym stosownych wytycznych) oraz monitoring przestrzegania przez instytucje zawartych w nich zapisów,
- przygotowywanie oraz wdrażanie ułatwień dla beneficjentów w zakresie komunikacji,
- współpraca z instytucjami i partnerami w celu wypracowywania wspólnych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności i uspójnienie komunikacji FE, w tym z przedstawicielami ministra ds. rolnictwa i rozwoju obszarów wiejskich, partnerami społeczno-gospodarczymi,
- opiniowanie aktów prawnych oraz regulacji wewnętrznych MIIR,
- koordynowanie procesu udzielania odpowiedzi i udzielanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje,
- analizowanie i opiniowanie, przygotowanych przez wybrane IZ PO i RPO, dokumentów strategicznych (strategie komunikacji), operacyjnych (roczne plany działań), ich aktualizacji oraz sprawozdań z realizacji zawartych w nich zapisów,
- bieżąca współpraca z wybranymi IZ PO i RPO w związku z realizacją zapisów dokumentów wymienionych w tirecie 6 oraz monitorowanie wypełniania przez nie zaleceń MIIR dotyczących prowadzenia działań komunikacyjnych,
- przygotowywanie i realizacja projektów pomocy technicznej w zakresie kompetencji Wydziału oraz prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w ramach realizowanych działań.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
wystąpienia publiczne
reprezentacja urzędu
wyjazdy służbowe
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
praca z bazami danych
organizacja/prowadzenie spotkań/ustalanie warunków umów
węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej
sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu
ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
Inne
praca w pokoju wieloosobowym brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie informacji/promocji/public relations
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zagadnień dotyczących Funduszy Europejskich, w tym dokumentów regulujących ich wdrażanie,
- wiedza z dziedziny informacji i promocji oraz dokumentów regulujących zagadnienia informacji i promocji FE,
- znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych,
- umiejętności analityczne,
- samodzielność i inicjatywa,
- umiejętność współpracy,
- skuteczna komunikacja,
- rzetelność i terminowość,
- zorientowanie na osiąganie celów,
- znajomość języka angielskiego B2.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia,
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 14-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
00-926 Warszawa
skr. poczt. 13
lub składać w kancelarii, ul. Wspólna 2/4, pok.1
z dopiskiem w liście motywacyjnym: DIP 100
Inne informacje:
Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273 73 91.