Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw finansowo-księgowych
- w zespole d/s finansowo-księgowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach
08-110 Siedlce
ul. Kazimierzowska 29
Miejsce wykonywania pracy:
- Siedlce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń na rzecz pracowników urzędu oraz urzędowych lekarzy weterynarii
- przygotowywanie danych do sprawozdań zleconych przez GUS oraz innych sprawozdań zleconych przez dysponentów nadrzędnych w zakresie zajmowanego stanowiska
- obliczanie i pobieranie podatku dochodowego od osób fizycznych
- księgownie operacji finansowych i gospodarczych w programie finansowo-księgowym
- przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych związanych z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi pracowników z wykorzystaniem programu Płatnik, obliczanie i pobieranie składek na ubezpieczenia spoleczne, zdrowotne, Fundusz Pracy
- sporządzanie informacji PIT-11, PIT-40 i rocznych deklaracji PIT 4R
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym raportów i rachunków przedłożonych przez lekarzy weterynarii w zakresie chorób zakaźnych oraz sporządzanie zestawień zbiorczych
- prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administarcyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
-praca w siedzibie urzędu oraz współpraca z bankiem, urzędami i instytucjami,
-praca wymagająca dyspozycyjności
-podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe,
-praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
-stanowisko pracy zlokalizowane na parterze,
-występują bariery architektoniczne-pomieszczenia oraz ciągi komunikacyjne niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; w budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości
- bardzo dobra znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
- bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prawa pracy oraz ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
- biegła obsługa systemu Płatnik
- umiejętność dobrej współpracy z innymi pracownikami
wymagania dodatkowe
- odpowiedzialność, sumienność
- systematyczność
- pożądane doświadczenie w jednostce budżetowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane 3-letnie doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 30-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Kazimierzowska 29
08-110 Siedlce
Inne informacje:
- -dodatkową informację można uzyskać pod nr tel. 25 6326027,
-umowa o pracę na czas określony od dnia 3.08.2015r.
-oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego),
-oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
-kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie, nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani,
– nie zwracamy nadesłanych dokumentów,
-ofert odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy