Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw finansowo-księgowych
  • w zespole d/s finansowo-księgowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach
    08-110 Siedlce
    ul. Kazimierzowska 29

Miejsce wykonywania pracy:

  • Siedlce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń na rzecz pracowników urzędu oraz urzędowych lekarzy weterynarii
  • przygotowywanie danych do sprawozdań zleconych przez GUS oraz innych sprawozdań zleconych przez dysponentów nadrzędnych w zakresie zajmowanego stanowiska
  • obliczanie i pobieranie podatku dochodowego od osób fizycznych
  • księgownie operacji finansowych i gospodarczych w programie finansowo-księgowym
  • przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych związanych z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi pracowników z wykorzystaniem programu Płatnik, obliczanie i pobieranie składek na ubezpieczenia spoleczne, zdrowotne, Fundusz Pracy
  • sporządzanie informacji PIT-11, PIT-40 i rocznych deklaracji PIT 4R
  • sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym raportów i rachunków przedłożonych przez lekarzy weterynarii w zakresie chorób zakaźnych oraz sporządzanie zestawień zbiorczych
  • prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca administarcyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
    -praca w siedzibie urzędu oraz współpraca z bankiem, urzędami i instytucjami,
    -praca wymagająca dyspozycyjności

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe,
    -praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
    -stanowisko pracy zlokalizowane na parterze,
    -występują bariery architektoniczne-pomieszczenia oraz ciągi komunikacyjne niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; w budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości
    • bardzo dobra znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
    • bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
    • bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prawa pracy oraz ustawy o służbie cywilnej
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
    • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
    • biegła obsługa systemu Płatnik
    • umiejętność dobrej współpracy z innymi pracownikami

wymagania dodatkowe

  • odpowiedzialność, sumienność
  • systematyczność
  • pożądane doświadczenie w jednostce budżetowej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane 3-letnie doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    30-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    Kazimierzowska 29
    08-110 Siedlce

Inne informacje:

    -dodatkową informację można uzyskać pod nr tel. 25 6326027,
    -umowa o pracę na czas określony od dnia 3.08.2015r.
    -oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego),
    -oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
    -kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie, nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani,
    – nie zwracamy nadesłanych dokumentów,
    -ofert odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy