Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw analiz finansowo-ekonomicznych
- w Wydziale Analiz Finansowo-Ekonomicznych w Departamencie Rynku Transportu Lotniczego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udział w procesie koncesjonowania, wydawania zezwoleń poprzez analizowanie dokumentów finansowych i przygotowywanie opinii na temat sytuacji finansowej podmiotów rynku lotniczego.
- prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem listy przewoźników lotniczych uprawnionych do korzystania ze stawki VAT 0%.
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzenia biegłego rewidenta uprawnionego do badania sprawozdań finansowych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi naziemnej w portach lotniczych.
- prowadzenie bazy danych finansowych polskich przewoźników lotniczych, zarządzających lotniskami oraz agentów obsługi naziemnej w zakresie danych finansowych oraz przygotowywanie rocznych analiz finansowych rynku transportu lotniczego.
- sprawowanie bieżącego nadzoru nad instytucjami zapewniającymi służby żeglugi powietrznej oraz innymi podmiotami w kwestiach ekonomiczno – finansowych.
- zbieranie i analizowanie informacji dotyczących polityki państw Unii Europejskiej i państw trzecich oraz dokumentów organizacji międzynarodowych i zrzeszeń w zakresie zagadnień ekonomiczno-finansowych związanych z rynkiem transportu lotniczego oraz udział w przygotowywaniu rekomendacji działań zmierzających do optymalizacji regulacji i rozwoju rynku transportu lotniczego w Polsce.
- opiniowanie projektów aktów prawnych wpływających na sytuację finansową podmiotów rynku transportu lotniczego, w tym przygotowywanie wkładów do instrukcji i stanowiska RP lub ULC na posiedzenia i udział w wypracowywaniu rozwiązań na poziomie wspólnotowym oraz reprezentowanie ULC lub RP w grupach roboczych Rady UE.
- udział w przygotowywaniu od strony merytorycznej projektów aktów prawnych oraz nowelizacji istniejących aktów prawnych regulujących kwestie związane z zadaniami wykonywanymi na stanowisku, w tym uczestniczenie w pracach krajowych i międzynarodowych grup roboczych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
– udział w spotkaniach wewnętrznych oraz z klientami zewnętrznymi, w tym odbywających się poza siedzibą ULC, udział w kontrolach prowadzonych w podmiotach zewnętrznych,
– krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
Informacje dodatkowe: budynek jest klimatyzowany.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe na kierunkach: ekonomia, zarządzanie, finanse i rachunkowość, bankowość lub ekonometria
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zagadnieniami finansowo-ekonomicznymi
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość analizy finansowej, finansów przedsiębiorstwa i rachunkowości
- znajomość prawa lotniczego w zakresie rynku transportu lotniczego, w szczególności w zakresie nadzoru finansowego
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- ogólna wiedza o rynku transportu lotniczego w Polsce i Europie
- ogólna wiedza o polskiej i europejskiej gospodarce
- zorientowanie na osiąganie celów
- rzetelność i terminowość
- doskonalenie zawodowe
- skuteczna komunikacja
- umiejętności analityczne
- podejmowanie decyzji
- samodzielność i inicjatywa
wymagania dodatkowe
- wykształcenie: studia podyplomowe z rachunkowości lub analizy ekonomicznej lub analizy finansowej lub pokrewne lub studia podyplomowe z zakresu lotnictwa
- doświadczenie zawodowe: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w lotnictwie cywilnym
- przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych
- przeszkolenie z zakresu technik audytowania
- poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych
- bardzo dobra znajomość innego (niż angielski i polski) języka urzędowego UE
- znajomość zagadnień związanych z Unią Europejską i procesem decyzyjnym we Wspólnocie (w tym tworzenie prawa wspólnotowego)
- znajomość międzynarodowych standardów rachunkowości
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym lub oświadczenie w tym zakresie
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
Termin składania dokumentów:
- 23-09-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: „Oferta pracy LER-3/3c-34/2015”
Inne informacje:
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminach dalszych etapów rekrutacji.
Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Aplikacje kandydatów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru oferty osób nie zatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: merytoryczne: 22 520 73 06, formalne 22 520 72 79.