Urząd Morski w Szczecinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw koordynacji projektów finansowanych z funduszy unijnych oraz przygotowania i obsługi formalnej inwestycji
  • w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Morski w Szczecinie
    Plac Batorego 4
    70-207 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udział w planowaniu przedsięwzięć (inwestycji budowlanych) przewidzianych do finansowania ze środków UE,
  • przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych o środki UE,
  • współpraca z Instytucjami: Zarządzającą, Pośredniczącą i Wdrażającą projekty,
  • prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektów do jednostek nadrzędnych oraz do komórek organizacyjnych Urzędu,
  • monitorowanie przebiegu realizacji i rozliczania projektów unijnych
  • udział w prowadzeniu spraw formalnych związanych przygotowaniem, zlecaniem, realizacją i sprawozdawczością pozostałych inwestycji i remontów finansowanych z budżetu państwa realizowanych przez Wydział Techniczno-Inwestycyjny.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, w budynku z wejściem schodami, brak podjazdu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • W budynku są dwie windy (nie obsługują ostatniej kondygnacji).
    Brak toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji państwowej, w zespołach projektowych zarządzających realizacją projektów infrastrukturalnych inwestycji budowlanych finansowanych z udziałem środków unijnych – w tym udział w pełnym cyklu realizacji minimum jednego, faktycznie zakończonego projektu inwestycji infrastrukturalnej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość zasad i procedur związanych z zarządzaniem, finansowaniem i rozliczaniem inwestycji budowlanych finansowanych z udziałem środków funduszy UE

wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami finansowanymi z funduszy UE (lub równoważny kierunek ukończonych studiów magisterskich)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • ogólna znajomość zasad realizacji i finansowania inwestycji ze środków budżetu państwa

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy w administracji państwowej, w zespołach projektowych zarządzających realizacją projektów infrastrukturalnych inwestycji budowlanych finansowanych z udziałem środków unijnych – w tym udział w pełnym cyklu realizacji minimum jednego, faktycznie zakończonego projektu inwestycji infrastrukturalnej

Termin składania dokumentów:

    15-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Morski w Szczecinie
    Wydział Spraw Pracowniczych, pok. 221 a
    Plac Batorego 4
    70-207 Szczecin

Inne informacje:

    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty tj. życiorys, list motywacyjny i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Oferty otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr tel.: 914403 436. Dodatkowe informacje dotyczące wyniku naboru pod nr tel.: 91440410.