Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych związanych z dopuszczeniem do eksploatacji pojazdów kolejowych i ich rejestracją
  • w Wydziale Rynku Pojazdów w Departamencie Zezwoleń Technicznych i Interoperacyjności

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Transportu Kolejowego
    Al. Jerozolimskie 134
    02 – 305 Warszawa




Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa





Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w celu wydawania, przedłużania, zmiany, odnowienia i cofnięcia zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji typu pojazdów kolejowych oraz kolejnych pojazdów zgodnych z dopuszczonym typem;
  • prowadzenie postępowań związanych z wydawaniem świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu oraz nadania lub zmiany europejskiego numeru dla pojazdów kolejowych, w tym w zakresie inwestycji współfinansowanych ze środków UE;
  • prowadzenie krajowego rejestru pojazdów kolejowych;
  • współpraca przy realizacji zadań całego Wydziału Rynku Pojazdów w celu przygotowania projektów informacji w zakresie stosowania przepisów prawa unijnego i krajowego dotyczących transportu kolejowego, w szczególności w zakresie eksploatacji typów pojazdów kolejowych, w odniesieniu do inwestycji współfinansowanych ze środków UE;
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi UTK w zakresie opiniowania projektów aktów prawnych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno – biurowa. Zagrożenie korupcją.



  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.
    Inne informacje: budynek jest klimatyzowany.



    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o transporcie kolejowym,
    • znajomość KPA,
    • znajomość rozporządzenia w sprawie krajowego rejestru pojazdów kolejowych,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office)
    • komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • umiejętność analitycznego myślenia.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    29-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Transportu Kolejowego
    Al. Jerozolimskie 134
    02-305 Warszawa
    z podaniem numeru ogłoszenia 170408.
    Zachęcamy kandydatów do wypełniania i przesyłania ankiety rekrutacyjnej dostępnej na stronie internetowej Urzędu: www.utk.gov.pl




Inne informacje:

    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
    List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
    Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.
    W przypadku przedstawienia dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego.

    Planowane techniki i metody naboru:
    – weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
    – test wiedzy,
    – rozmowa kwalifikacyjna wraz ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego oraz znajomości obsługi komputera.

    Kandydaci spełniający wymagania formalne – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru. Wyżej wymienieni kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo o terminie, miejscu oraz o technikach i metodach naboru.

    Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata.

    Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.utk.gov.pl/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 749-15-20.