Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych związanych z dopuszczeniem do eksploatacji pojazdów kolejowych i ich rejestracją
- w Wydziale Rynku Pojazdów w Departamencie Zezwoleń Technicznych i Interoperacyjności
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02 – 305 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w celu wydawania, przedłużania, zmiany, odnowienia i cofnięcia zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji typu pojazdów kolejowych oraz kolejnych pojazdów zgodnych z dopuszczonym typem;
- prowadzenie postępowań związanych z wydawaniem świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu oraz nadania lub zmiany europejskiego numeru dla pojazdów kolejowych, w tym w zakresie inwestycji współfinansowanych ze środków UE;
- prowadzenie krajowego rejestru pojazdów kolejowych;
- współpraca przy realizacji zadań całego Wydziału Rynku Pojazdów w celu przygotowania projektów informacji w zakresie stosowania przepisów prawa unijnego i krajowego dotyczących transportu kolejowego, w szczególności w zakresie eksploatacji typów pojazdów kolejowych, w odniesieniu do inwestycji współfinansowanych ze środków UE;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi UTK w zakresie opiniowania projektów aktów prawnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno – biurowa. Zagrożenie korupcją.
Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.
Inne informacje: budynek jest klimatyzowany.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o transporcie kolejowym,
- znajomość KPA,
- znajomość rozporządzenia w sprawie krajowego rejestru pojazdów kolejowych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office)
- komunikatywność.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- umiejętność analitycznego myślenia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 29-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
z podaniem numeru ogłoszenia 170408.
Zachęcamy kandydatów do wypełniania i przesyłania ankiety rekrutacyjnej dostępnej na stronie internetowej Urzędu: www.utk.gov.pl
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.
W przypadku przedstawienia dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Planowane techniki i metody naboru:
– weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
– test wiedzy,
– rozmowa kwalifikacyjna wraz ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego oraz znajomości obsługi komputera.
Kandydaci spełniający wymagania formalne – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru. Wyżej wymienieni kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo o terminie, miejscu oraz o technikach i metodach naboru.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.utk.gov.pl/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 749-15-20.