Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw prawnych
- w Wydziale Rynku Infrastruktury w Departamencie Zezwoleń Technicznych i Interoperacyjności
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02 – 305 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w celu wydawania świadectwa dopuszczenia do eksploatacji typu budowli oraz urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego, w tym w zakresie inwestycji współfinansowanych ze środków UE;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w celu wydania zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji podsystemu strukturalnego, w tym w zakresie inwestycji współfinansowanych ze środków UE;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w celu udzielenia zgody na prowadzenie działalności polegającej na wykonywaniu badań technicznych, o których mowa w art. 22g ustawy o transporcie kolejowym;
- współpraca przy realizacji zadań całego Wydziału Rynku Infrastruktury w celu przygotowania projektów informacji w zakresie stosowania przepisów prawa unijnego i krajowego dotyczących transportu kolejowego, w szczególności w zakresie eksploatacji typów urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego, w odniesieniu do inwestycji współfinansowanych ze środków UE;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w celu udzielenia autoryzacji jednostkom oceniającym zgodność w zakresie dyrektywy 2008/57/WE.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno – biurowa. Zagrożenie korupcją.
Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.
Inne informacje: budynek jest klimatyzowany.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w świadczeniu pomocy prawnej lub w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o transporcie kolejowym wraz z aktami wykonawczymi,
- znajomość KPA,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office),
- komunikatywność.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- umiejętność analitycznego myślenia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych.
Termin składania dokumentów:
- 15-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
z podaniem numeru ogłoszenia 170094
Zachęcamy kandydatów do wypełniania i przesyłania ankiety rekrutacyjnej dostępnej na stronie internetowej Urzędu: www.utk.gov.pl
Inne informacje:
- Urząd Transportu Kolejowego jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego (np.: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia o wykonywaniu prac zleconych, zaświadczenia o odbywaniu staży/praktyk/wolontariatu, itp.).
W przypadku przedstawienia dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Planowane techniki i metody naboru:
– weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
– test wiedzy wraz ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego,
– rozmowa kwalifikacyjna wraz ze sprawdzeniem umiejętności obsługi komputera.
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru oraz poinformowani telefonicznie lub mailowo o terminie, miejscu oraz o technikach i metodach naboru.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata/kandydatki zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/kandydatki.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.utk.gov.pl/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 749 15 20.
Więcej informacji na temat naborów do służby cywilnej można znaleźć na stronie: https://www.utk.gov.pl/pl/urzad/zatrudnienie-w-utk/informacje-ogolne/4740,informacje-ogolne.html