Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw licencjonowania transportu kolejowego i kosztów infrastruktury kolejowej
- w Wydziale Kosztów i Licencji w Departamencie Regulacji Rynku Kolejowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02 – 305 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w celu udzielania licencji na wykonywanie przewozów kolejowych osób lub rzeczy albo na świadczenie usług trakcyjnych;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w celu ponownego zatwierdzania licencji, zawieszania, cofnięcia licencji, przedłużania terminu na rozpoczęcie licencjonowanej działalności oraz zmiany danych w udzielonej licencji;
- wykonywanie analiz funkcjonowania transportu kolejowego w zakresie regulacji rynku kolejowego;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi UTK w zakresie opiniowania projektów aktów prawnych;
- udział w prowadzeniu rejestrów z zakresu licencjonowania przewoźników kolejowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Zagrożenie korupcją. Praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu.
Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.
Inne informacje: budynek jest klimatyzowany.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość KPA,
- znajomość ustawy o transporcie kolejowym w zakresie regulacji transportu kolejowego i licencjonowania,
- znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie sprawozdania finansowego,
- znajomość Kodeksu spółek handlowych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows oraz w zakresie pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
- komunikatywność.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne albo studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub analizy finansowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych
Termin składania dokumentów:
- 30-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
z podaniem numeru ogłoszenia 168849.
Zachęcamy kandydatów do wypełniania i przesyłania ankiety rekrutacyjnej dostępnej na stronie internetowej Urzędu: www.utk.gov.pl
Inne informacje:
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.
W przypadku przedstawienia dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Planowane techniki i metody naboru:
– weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
– test wiedzy wraz ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego,
– rozmowa kwalifikacyjna wraz ze sprawdzeniem umiejętności obsługi komputera.
Kandydaci spełniający wymagania formalne – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru. Wyżej wymienieni kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo o terminie, miejscu oraz o technikach i metodach naboru.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl , http://bip.utk.gov.pl/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 749 15 20.