Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw prawnych
  • w Wydziale ds. Utrzymania Pojazdów w Departamencie Bezpieczeństwa Kolejowego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Transportu Kolejowego
    Al. Jerozolimskie 134
    02 – 305 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w celu zatwierdzenia dokumentacji systemu utrzymania pojazdów kolejowych (DSU), w tym w zakresie inwestycji współfinansowanych ze środków UE,
  • współpraca z Wydziałem ds. Systemów Zarządzania i Monitorowania w obszarze związanym z utrzymaniem pojazdów kolejowych i procesem certyfikacji podmiotów odpowiedzialnych za utrzymanie,
  • monitorowanie prawidłowego stosowania przez przewoźników kolejowych, zarządców infrastruktury kolejowej, podmioty odpowiedzialne za utrzymanie wymagań wspólnej metody bezpieczeństwa w zakresie wyceny i oceny ryzyka w procesie wprowadzania zmian w zatwierdzonych DSU,
  • prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem przez Prezesa UTK zmian w zatwierdzonych DSU,
  • promowanie dobrych praktyk w celu zapewnienia jednolitości DSU,
  • prowadzenie rejestru zatwierdzonych DSU, rejestru zatwierdzonych zmian w DSU oraz rejestru zgłoszeń dotyczących zamiaru wprowadzenia zmian w DSU.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Krajowe wyjazdy służbowe.
    Zagrożenie korupcją.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.
    Inne informacje: budynek jest klimatyzowany.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obsłudze prawnej lub w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o transporcie kolejowym,
    • znajomość przepisów KPA,
    • znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
    • komunikatywność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    04-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Transportu Kolejowego
    Al. Jerozolimskie 134
    02-305 Warszawa
    z podaniem numeru ogłoszenia 168912.
    Zachęcamy kandydatów do wypełniania i przesyłania ankiety rekrutacyjnej dostępnej
    na stronie internetowej Urzędu: www.utk.gov.pl

Inne informacje:

    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
    List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
    Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.
    W przypadku przedstawienia dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego.

    Planowane techniki i metody naboru:
    – weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
    – test wiedzy wraz ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego,
    – rozmowa kwalifikacyjna wraz ze sprawdzeniem umiejętności obsługi komputera.

    Kandydaci spełniający wymagania formalne – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru. Wyżej wymienieni kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo o terminie, miejscu oraz o technikach i metodach naboru.

    Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata.

    Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.utk.gov.pl/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 749-15-20.