Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw prawnych
- w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 3
Adres urzędu
- Urząd Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02 – 305 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- monitorowanie realizacji zadań przez Oddziały Terenowe UTK w zakresie prowadzonych działań kontrolnych;
- koordynowanie przeprowadzania doraźnych postępowań wyjaśniających przez Oddziały Terenowe UTK;
- monitorowanie realizacji przez Oddziały Terenowe zadań w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych;
- przygotowywanie prezentacji i analiz miesięcznych z działalności Oddziałów Terenowych UTK i Departamentu Nadzoru;
- opracowywanie projektów dokumentacji w sprawach kierowanych do rozpatrzenia przez sąd;
- przygotowywanie i opiniowanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych oraz projektów innych pism związanych z prowadzonymi sprawami, postępowaniami;
- weryfikacja pod kątem formalno-prawnym dowodów i wniosków w postępowaniach przygotowawczych przed wszczęciem postępowania administracyjnego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Zagrożenie korupcją. Praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu.
Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.
Inne informacje: budynek jest klimatyzowany.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w transporcie kolejowym lub w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych lub w zakresie stosowania prawa
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o transporcie kolejowym;
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej;
- znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej;
- znajomość ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych;
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows oraz pakietu MS Office;
- umiejętność obsługi serwisów informacji prawnej, np. LEX.
wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy Kodeks cywilny;
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 20-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02 – 305 Warszawa
z podaniem numeru ogłoszenia 168638
Zachęcamy kandydatów do wypełniania i przesyłania ankiety rekrutacyjnej dostępnej na stronie internetowej Urzędu: www.utk.gov.pl
Inne informacje:
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.
W przypadku przedstawienia dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Planowane techniki i metody naboru:
– weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
– test wiedzy,
– rozmowa kwalifikacyjna wraz ze sprawdzeniem umiejętności obsługi komputera.
Kandydaci spełniający wymagania formalne – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru. Wyżej wymienieni kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo o terminie, miejscu oraz o technikach i metodach naboru.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl , http://bip.utk.gov.pl/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 749 15 20.