Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw prawnych
  • w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 3

Adres urzędu

    Urząd Transportu Kolejowego
    Al. Jerozolimskie 134
    02 – 305 Warszawa




Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa





Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • monitorowanie realizacji zadań przez Oddziały Terenowe UTK w zakresie prowadzonych działań kontrolnych;
  • koordynowanie przeprowadzania doraźnych postępowań wyjaśniających przez Oddziały Terenowe UTK;
  • monitorowanie realizacji przez Oddziały Terenowe zadań w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych;
  • przygotowywanie prezentacji i analiz miesięcznych z działalności Oddziałów Terenowych UTK i Departamentu Nadzoru;
  • opracowywanie projektów dokumentacji w sprawach kierowanych do rozpatrzenia przez sąd;
  • przygotowywanie i opiniowanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych oraz projektów innych pism związanych z prowadzonymi sprawami, postępowaniami;
  • weryfikacja pod kątem formalno-prawnym dowodów i wniosków w postępowaniach przygotowawczych przed wszczęciem postępowania administracyjnego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Zagrożenie korupcją. Praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu.




  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.
    Inne informacje: budynek jest klimatyzowany.




    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w transporcie kolejowym lub w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych lub w zakresie stosowania prawa
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o transporcie kolejowym;
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej;
    • znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej;
    • znajomość ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych;
    • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows oraz pakietu MS Office;
    • umiejętność obsługi serwisów informacji prawnej, np. LEX.

wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy Kodeks cywilny;
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    20-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Transportu Kolejowego
    Al. Jerozolimskie 134
    02 – 305 Warszawa
    z podaniem numeru ogłoszenia 168638
    Zachęcamy kandydatów do wypełniania i przesyłania ankiety rekrutacyjnej dostępnej na stronie internetowej Urzędu: www.utk.gov.pl





Inne informacje:

    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
    List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
    Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.
    W przypadku przedstawienia dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego.

    Planowane techniki i metody naboru:
    – weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
    – test wiedzy,
    – rozmowa kwalifikacyjna wraz ze sprawdzeniem umiejętności obsługi komputera.

    Kandydaci spełniający wymagania formalne – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru. Wyżej wymienieni kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo o terminie, miejscu oraz o technikach i metodach naboru.

    Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata.

    Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl , http://bip.utk.gov.pl/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 749 15 20.