Komenda Miejska Policji w Poznaniu

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw ewidencjonowania dokumentacji jawnej
  • w Wydziale do spraw Ochrony Informacji Niejawnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Poznaniu
    ul. Szylinga 2
    60-790 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmuje pocztę jawną z kancelarii i przekazuje do dekretacji naczelnikowi, następnie rozdziela pocztę na poszczególnych pracowników,
  • opracowuje pisma dotyczące współpracy z jednostkami i komórkami resortu, w zakresie powierzonych zadań,
  • prowadzi urządzenia ewidencyjne dotyczące korespondencji jawnej,
  • sporządza protokoły
  • w zastępstwie prowadzi Kancelarię Tajną,
  • rejestruje wpływające akty prawne oraz wytworzone przez naczelnika Wydziału ds. OIN KMP w Poznaniu,
  • prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień L-4 pracowników i funkcjonariuszy Wydziału,
  • przygotowuje dokumentację pracowników ksc niezbędne do przeprowadzenia procesu wartościowania stanowisk pracy.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w siedzibie KMP w Poznaniu oraz jednostkach podległych,
    – zagrożenie korupcją.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
    – praca na 2 piętrze, budynek z windą, w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych, jednostki podległe z barierami architektonicznymi,
    – praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej,
    • korzystanie z pełni praw publicznych,
    • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych

wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli
  • przeszkolenie z ustawy o ochronie informacji niejawnych,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopia dokumentów potwierdzających roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej,

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • w podaniu o pracę konieczne jest umieszczenie numer ogłoszenia, danych adresowych i numer PESEL

Termin składania dokumentów:

    18-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    dokumenty proszę przesłać pocztą na adres: Komenda Miejska Policji w Poznaniu
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Szylinga 2
    60-787 Poznań
    Decyduje data stempla pocztowego !!

Inne informacje:

    – proponowane wynagrodzenie: wg. mnożnika 1,0 = 1873,84 brutto + dodatek stażowy (max. 20%),
    – w podaniu wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, pełen adres do korespondencji, numer kontaktowy telefonu, nr PESEL
    – na każde ogłoszenie konieczne jest złożenie osobnej aplikacji,
    – oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
    – aplikacje przesłane drogą elektroniczną oraz niekompletne lub nie podpisane – nie będą rozpatrywane,
    – oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów, suplementów do dyplomów itp.
    – lista kandydatów spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie umieszczona na stronie BIP KMP w Poznaniu,
    – ofert nie zakwalifikowanych nie odsyłamy,
    – wszystkie aplikacje po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone,
    – dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 061 841 57 22


    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.