Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw kadr
- w Zespole Wspomagającym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Bartniaka 19
05-825 Grodzisk Mazowiecki
Miejsce wykonywania pracy:
- Grodzisk Mazowiecki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie projektów dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem, rozwiązaniem stosunku pracy, służby
- przygotowywanie projektów decyzji Komendanta Powiatowego Policji w sprawach organizacyjnych i kadrowych
- ustalanie uprawnień m. in. do urlopu wypoczynkowego, urlopu dodatkowego, dodatku za wieloletnią pracę, nagrody jublieuszowej, odprawy pieniężnej, prawa do nagrody rocznej
- obsługiwanie kadrowych informatycznych baz danych policjantów i pracowników poprzez wprowadzenie danych osobowych i wynikajacych ze stosunku pracy, aktualizację i generowanie danych
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników, sporządzanie miesięcznych meldunków o stanie zatrudnienia oraz okresowych statystyk
- prowadzenie biblioteki specjalistycznej, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i absencji policjantów i pracowników
- obsługiwanie jednostki w zakresie medycyny pracy poprzez przygotowywanie skierowań na badania i szczepienia dla policjantów i pracowników, prowadzenie ewidencji wydanych skierowań
- koordynowanie procesu doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno – biurowa
– praca przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy,
– oświetlenie naturalne i sztuczne,
– budynek bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
– drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi kadrowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość: ustawy o Policji, kodeksu pracy, ustawy o słuzbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
- umiejętności stosowania prawa w praktyce, formułowania wniosków i opinii, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, bazy aktów prawnych LEX, pracy zespołowej
- umiejętność interpretacji przepisów, pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresujacych
- komunikatywność, dokładność
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne lub podyplomowe z zakresu prawa pracy
- 1 rok doświadczenia na stanowisku kadrowym w Policji
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie świadectw pracy potwierdzajace wymagane doświadczenie zawodowe lub zaświadczenia potwierdzające doswiadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 14-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Policji
Bartniaka 19
05-825 Grodzisk Mazowiecki
wraz z dopiskiem na kopercie:oferta pracy ZW/kadr/2.
Inne informacje:
- Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno- technicznego stanowiska pracy). Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna. Zatrudnienie może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowego Policji w Grodzisku Mazowieckim ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.