Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Zespole Wspomagającym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- KOMENDA POWIATOWA POLICJI
W MIĘDZYCHODZIE
UL. GEN. SIKORSKIEGO 22A
64-400 MIĘDZYCHÓD
Miejsce wykonywania pracy:
- Międzychód
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sporządzanie i aktualizowanie dokumentów ubezpieczeniowych w programie PŁATNIK.
- Spozrądzanie list dodatkowych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
- Prowadzenie rejestru uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników cywilnych, stanowiącefo podstawę do sporządzania zaświadczeń o wysokościach zarobków.
- Kompletowanie dokumentacji podatkowo-ubezpieczeniowej osób przyjmowanych do służby i pracy w Komendzie.
- Prowadzenie gospodarki mandatami gotówkowymi.
- Rozliczanie delegacji służbowych.
- Realizowanie zadań kadrowych pod kątem zagadnień mobilizacyjno-obronnych (reklamowanie, rezerwy osobowe, regulamin, etat).
- Wspomaganie i zastępowanie osoby realizujacej zagadnienia kadrowe w jednostce pod jej nieobecność.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa przy komputerze,
praca w siedzibie urzędu na I piętrze.
tanowisko pracy wyposażone jest w podstawowy sprzęt biurowy – komputer, drukarkę. Oświetlenie naturalne oraz sztuczne. Wejście główne do budynku przystosowane jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową tylko na obszarze parteru. Brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie w zakresie finansów i rachunkowości
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych,
- komunikatywność,
- rzetelność, terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
- odpowiedzialność,
- koncepcyjne myślenie,
- wiedza z zakresu przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów o rachunkowowści i finansach, przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji oraz kodeksu postępowania administracyjnego (umiejętność ich wyszukiwania i stosowania),
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe z zakresu finansów i rachunkowości, administracji, zarządzania lub pokrewne
- 3-letnie doświadczenie zawodowe,
- samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji,
- kreatywność i operatywność,
- staranność i obowiązkowość,
- dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 20-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Policji
Zespół Wspomagający (Kadry)
Sikorskiego 22/a
64-400 Międzychód
Inne informacje:
- – wysokość mnożnika 0,534 kwoty bazowej, tj.: 1.000,63,- zł brutto + dodatek za wysługę lat,
– dokumenty można składać osobiście w Kadrach Komendy Powiatowej Policji w Międzychodzie lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego!!),
– dodatkowe informacje można uzyskać pod. nr tel. 95 748 8325 lub 95 748 8210,
– listy kandydatów spełniających oraz nie spełniających wymagań formalnych umieszczone zostaną na stronie BIP KPP w Międzychodzie pod numerem ogłoszenia,
– zakwalifikowania kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,
– metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna,
– dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,
– wyniki postępowania zostaną umieszczone na stronie BIP KPP w Międzychodzie pod numerem ogłoszenia,
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.