Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • w Zespole ds. planowania i harmonogramu Biura Budżetu i Finansów

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wałbrzych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • weryfikacja z dokumentami źródłowymi danych dotyczących planów finansowych prezentowanych przez jednostki w informatycznym systemie Trezor,
  • współudział w opracowywaniu zbiorczych planów rzeczowo – finansowych wydatków budżetowych dysponentów nadzorowanych przez Prezesa KZGW w formach i układach wymaganych przez dysponenta głównego,
  • opracowywanie, we współpracy z jednostkami nadzorowanymi przez Prezesa KZGW i w porozumieniu z Ministerstwem Środowiska, harmonogramu realizacji wydatków budżetu oraz zapotrzebowania na środki budżetowe w informatycznym systemie Trezor,
  • prowadzenie ewidencji decyzji Ministra Finansów i zadań, które uzyskały dofinansowanie z zakresu ochrony środowiska i gospodarki,
  • przekazywanie dysponentom III stopnia informacji o dokonanych zmianach w planach rzeczowo – finansowych,
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych dysponenta II stopnia w celu przekazania poprzez elektroniczną platformę usług administracji publicznej,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa Trezor,
  • prowadzenie ewidencji księgowej dysponenta II stopnia KZGW.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – współdziałanie z wieloma instytucjami i podmiotami,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca biurowa przy komputerze,
    – brak w budynku barier architektonicznych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związnym z obsługą systemu informatycznego Trezor
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość systemu informatycznego Trezor wersja 3.0,
    • przeszkolenie z zakresu obsługi Systemu TREZOR

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie o charakterze administracyjno – finansowym,
  • ukończony kurs księgowości budżetowej,
  • znajomość podstaw rachunkowości finansowej,
  • znajomość systemu BUZA,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    25-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa
    (VI piętro, pok. 651 – kancelaria)

Inne informacje:

    Dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „BBF/ph/3-1/2015” Za termin złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego – placówki krajowej lub termin złożenia w kancelarii KZGW. Aplikacje nie zawierające kompletu dokumentów nie będą rozpatrywane. Wszystkie oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
    Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej zastrzega sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Aplikacje nieodebrane w okresie 3 miesięcy od terminu składania dokumentów oraz niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.

    UWAGA
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.