Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Zespole ds. planowania i harmonogramu Biura Budżetu i Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Grzybowska 80/82
00-844 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Wałbrzych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- weryfikacja z dokumentami źródłowymi danych dotyczących planów finansowych prezentowanych przez jednostki w informatycznym systemie Trezor,
- współudział w opracowywaniu zbiorczych planów rzeczowo – finansowych wydatków budżetowych dysponentów nadzorowanych przez Prezesa KZGW w formach i układach wymaganych przez dysponenta głównego,
- opracowywanie, we współpracy z jednostkami nadzorowanymi przez Prezesa KZGW i w porozumieniu z Ministerstwem Środowiska, harmonogramu realizacji wydatków budżetu oraz zapotrzebowania na środki budżetowe w informatycznym systemie Trezor,
- prowadzenie ewidencji decyzji Ministra Finansów i zadań, które uzyskały dofinansowanie z zakresu ochrony środowiska i gospodarki,
- przekazywanie dysponentom III stopnia informacji o dokonanych zmianach w planach rzeczowo – finansowych,
- przygotowywanie sprawozdań finansowych dysponenta II stopnia w celu przekazania poprzez elektroniczną platformę usług administracji publicznej,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa Trezor,
- prowadzenie ewidencji księgowej dysponenta II stopnia KZGW.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– współdziałanie z wieloma instytucjami i podmiotami,
– praca biurowa przy komputerze,
– brak w budynku barier architektonicznych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związnym z obsługą systemu informatycznego Trezor
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość systemu informatycznego Trezor wersja 3.0,
- przeszkolenie z zakresu obsługi Systemu TREZOR
wymagania dodatkowe
- wykształcenie o charakterze administracyjno – finansowym,
- ukończony kurs księgowości budżetowej,
- znajomość podstaw rachunkowości finansowej,
- znajomość systemu BUZA,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 25-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej
Grzybowska 80/82
00-844 Warszawa
(VI piętro, pok. 651 – kancelaria)
Inne informacje:
- Dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „BBF/ph/3-1/2015” Za termin złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego – placówki krajowej lub termin złożenia w kancelarii KZGW. Aplikacje nie zawierające kompletu dokumentów nie będą rozpatrywane. Wszystkie oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej zastrzega sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Aplikacje nieodebrane w okresie 3 miesięcy od terminu składania dokumentów oraz niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.
UWAGA
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.