Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw gospodarki nieruchomościami
  • Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Skarbu Państwa

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Spokojna 4
    20-914 Lublin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Chełm
  • pl. Niepodległości 1
    Chełm

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • uczestniczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych w II instancji oraz w trybie nadzorczym, opracowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz scaleń i wymian gruntów,
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentów i stanowisk dla organów II instancji i opracowywaniu projektów odpowiedzi na skargi kierowane do WSA,
  • uczestniczenie w badaniu zasadności skarg na bezczynność i przewlekłość organów I instancji w postępowaniach dotyczących gospodarki nieruchomościami oraz scaleń i wymian gruntów,
  • gromadzenie materiału dowodowego i udział w przygotowywaniu projektów odpowiedzi na interpelacje poselskie, petycje, skargi i wnioski,
  • archiwizowanie dokumentacji stanowiącej akta spraw z zakresu stanowiska pracy.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
    – praca w siedzibie urzędu/ częste wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
    – praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
    – praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
    – większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, częste kontakty z interesantami.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
    praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
    brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
    brak oznaczeń dla osób niewidomych,
    brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o scalaniu i wymianie gruntów, o gospodarce nieruchomościami oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
    • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne,
  • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
  • studia podyplomowe z wyceny nieruchomości lub zarządzania nieruchomościami,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z orzecznictwem.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy),

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

    24-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Lubelski Urząd Wojewódzki
    Spokojna 4/15
    20-914 Lublin

Inne informacje:

    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2200 zł/mies. (+ dodatek stażowy).
    Planowany termin zatrudnienia: maj/czerwiec 2015 r.
    List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia oferty, a w przypadku ofert nadesłanych pocztą numer oferty powinien być zamieszczony na kopercie.
    O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do LUW w Lublinie.
    Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej LUW w Lublinie).
    Lista kandydatów zaproszonych do dalszego postępowania kwalifikacyjnego, termin
    i miejsce postępowania (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniki postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://bip.lublin.uw.gov.pl
    Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
    Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.
    Więcej informacji i wzór oświadczeń na stronie: http://bip.lublin.uw.gov.pl