Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw gospodarki nieruchomościami
- w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Skarbu Państwa
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Spokojna 4
20-914 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Zamość
- ul. Partyzantów 3,
22-400 Zamość
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- uczestniczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych w I instancji oraz w trybach nadzwyczajnych prowadzonych według przepisów Kpa i przepisów prawa materialnego z lat 1945 – 1991,
- opracowywanie projektów decyzji (postanowień) administracyjnych, pomoc w przygotowywaniu dokumentów i stanowisk dla organów II instancji (odwołania i zażalenia) i opracowywaniu projektów odpowiedzi na skargi kierowane do WSA,
- gromadzenie materiału dowodowego i udział w przygotowywaniu projektów odpowiedzi na interpelacje poselskie, petycje, skargi i wnioski,
- archiwizowanie dokumentacji stanowiącej akta spraw z zakresu stanowiska pracy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
– praca w siedzibie urzędu/ możliwe wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
– praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach Delegatury w Zamościu LUW w Lublinie oraz poza nim,
– praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
– większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, częste kontakty z interesantami.
praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
brak oznaczeń dla osób niewidomych,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, Kodeksu cywilnego, o gospodarce nieruchomościami oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, asertywność,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z orzecznictwem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy),
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 07-07-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Lubelski Urząd Wojewódzki
Spokojna 4/15
20-914 Lublin
Inne informacje:
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2000 – 2200 zł/mies. (+ dodatek stażowy).
Planowany termin zatrudnienia: sierpień 2015 r.
List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia oferty, a w przypadku ofert nadesłanych pocztą numer oferty powinien być zamieszczony na kopercie.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do LUW w Lublinie.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej LUW w Lublinie).
Lista kandydatów zaproszonych do dalszego postępowania kwalifikacyjnego, termin
i miejsce postępowania (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniki postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://bip.lublin.uw.gov.pl
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.
Więcej informacji i wzór oświadczeń na stronie: http://bip.lublin.uw.gov.pl