Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw ds. administracyjno-gospodarczych i obsługi archiwum
- w Wydziale Organizacyjno-Finansowym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Dworcowa 81, 85-009 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz i teren woj. kujawsko-pomorskiego
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie archiwum zakładowego Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
- Wyjazdy służbowe z pracownikami Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Bydgoszczy zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem.
- Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem obsługi transportowej i wykonywanie w tym zakresie usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Urzędu, a przede wszystkim, prowadzenie przeglądów okresowych taboru samochodowego, przygotowywanie taboru samochodowego pod względem technicznym i eksploatacyjnym, ewidencja taboru samochodowego
- Przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia na potrzeby zakupów części zamiennych i akcesoriów do samochodu służbowego
- Udział w pracach komisji przetargowej w zakresie oceny zgodności proponowanego części i akcesoriów z zapisami SIWZ
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa oraz wyjazdy służbowe na terenie całej Polski. Praca
na pełen etat 5 dni w tygodniu po 8 h. Siedziba Urzędu mieści się w budynku przy
ul. Dworcowej 81 na V-VII piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, posiada windy.
Wykonywanie zadań w siedzibie urzędu, praca administracyjno-biurowa. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Wyjazdy służbowe.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia uprawniający do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego,
- prawo jazdy kat. B, co najmniej od 5 lat,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- umiejętność obsługi komputera (MS Word, Excel, poczta elektroniczna).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia prawa jazdy
- kopia dokumentu poświadczającego ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia uprawniający do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 04-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
Dworcowa 81
85-009 Bydgoszcz
Inne informacje:
- • Nie będą rozpatrywane oferty, które:
nie spełniają wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
złożone po terminie – przy przesyłaniu oferty do Regionalnej Dyrekcji decyduje data stempla pocztowego,
bez wymaganych dokumentów,
bez własnoręcznych podpisów kandydatów na załączonych dokumentach,
w przypadku braku oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, opatrzonego własnoręcznym podpisem oraz datą.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych oraz oferty kandydatów niewyłonionych do zatrudnienia w służbie cywilnej można odebrać w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru; po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów.
Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną telefonicznie powiadomione o terminie testu sprawdzającego wiedzę z zakresu wymienionego w ogłoszeniu, natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 052 506-56-66 wew. 6013.