Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw obsługi finansowo – księgowej, rozliczania płac i ubezpieczeń społecznych oraz ewidencji mienia
- w Wydziale Organizacyjno – Finansowym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.6
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw wynikających z rachuby płac polegających na sporządzaniu list płac, prowadzeniu ewidencji wynagrodzeń, obsługi programów kadrowo-płacowych, Płatnik, PFRON,
- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS, raportów imiennych (RCA, RZA, RSA, RMUA), deklaracji miesięcznych DRA oraz rocznych IWA,
- prowadzenie ewidencji oraz oznakowania środków trwałych i wyposażenia w celu rejestracji majątku oraz ustalenia jego zgodności ze stanem faktycznym,
- sporządzanie wykazów majątku zbędnego w celu jego likwidacji, sprzedaży lub przekazania, w tym sporządzanie projektów umów o odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, umów darowizny lub użyczenia,
- uzgadnianie stanu środków trwałych i wyposażenia ze stanem księgowym w celu ustalenia zgodności sald,
- przygotowywanie pod względem organizacyjnym i technicznym okresowych inwentaryzacji majątku Regionalnej Dyrekcji oraz rozliczanie inwentaryzacji w celu naniesienia stosownych zmian w prowadzonej ewidencji środków trwałych,
- sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych z tytułu rozliczenia podatku od wynagrodzeń.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno – biurowa,
– praca przy komputerze,
– siedziba jednostki usytuowana jest na trzech kondygnacjach, w tym tylko jedna (parter) dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Obiekt posiada podjazd dla wózków inwalidzkich, w bocznej części budynku, umożliwiający wjazd na parter. Także na tej kondygnacji znajduje się toaleta, przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W pozostałej części budynku istnieją bariery architektoniczne w postaci braku windy, wąskich ciągów komunikacyjnych oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obsłudze finansowo-księgowej przy naliczaniu płac,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu: rachunkowości, finansów publicznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych (ZUS),
- znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.05.2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe,
- znajomość Kodeksu pracy,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność obsługi programu PŁATNIK,
- umiejętność obsługi komputera MS Excel, Ms Word,
- umiejętności organizacji pracy w zespole,
wymagania dodatkowe
- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne,
- przeszkolenie z zakresu: obsługi finansowo-księgowej, naliczania płac, prowadzenia ewidencji środków trwałych,
- umiejętność obsługi programów kadrowo – płacowych i finansowo-księgowych, w tym programów: Kadry i Płace, F-K , VideoTel, TREZOR, Wyposażenie,
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy lub inne dokumenty, a gdy osoba pozostaje w stosunku pracy, zaświadczenie potwierdzające 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obsłudze finansowo-księgowej przy naliczaniu płac. W przypadku osób, które odbyły staż zawodowy zaświadczenie o odbytym stażu.
Termin składania dokumentów:
- 08-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
ul. Dworcowa 60 (parter, pok. nr 2)
10-437 Olsztyn
Inne informacje:
- Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym oświadczeń zawierających własnoręczny podpis aplikanta.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę uważa się datę jej nadania w placówce pocztowej. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie jego przeprowadzenia. Oferty nie zakwalifikowane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji. Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska pracy w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie można zapoznać się na naszej stronie BIP.
Prosimy o przesyłanie dokumentów z dopiskiem „nabór na stanowisko starszego inspektora ds. obsługi finansowo – księgowej, rozliczania płac i ubezpieczeń społecznych oraz ewidencji mienia”.
Dodatkowe informację można uzyskać pod nr tel. (89) 53 72 103 (kwestie merytoryczne) lub nr tel. (89) 53 72 114 (kwestie formalne).