Izba Skarbowa w Gdańsku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw wierzycielskich
- w Dziale Spraw Wierzycielskich
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Gdańsku
ul. Długa 75/76
80-831 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Słupsk
- Urząd Skarbowy w Słupsku
ul. Szczecińska 59
76-200 Słupsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnienia, a także wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych i wniosków egzekucyjnych oraz zarządzeń zabezpieczenia,
- wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego, w tym egzekucji sądowej po zbiegu egzekucji, dokonywanie wpisów zestawu skarbowego oraz prowadzenie Rejestru Zestawów Skarbowych, składanie wniosków o dokonanie wpisu w rejestrze dłużników niewypłacalnych w Krajowym Rejestrze Sądowym, poszukiwanie majątku zobowiązanych,
- prowadzenie spraw w zakresie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych oraz innych ulg przewidzianych przepisami prawa, przeniesienia własności rzeczy lub praw majątkowych na rzecz Skarbu Państwa skutkującego wygaśnięciem zobowiązań podatkowych,
- prowadzenie spraw w zakresie odpowiedzialności osób trzecich za zaległości podatkowe,
- prowadzenie spraw w zakresie orzekania o zabezpieczeniu wykonania zobowiązań podatkowych, nadawania decyzjom rygoru natychmiastowej wykonalności, wstrzymania wykonania decyzji,
- inicjowanie i branie udziału w postępowaniach: wieczystoksięgowych (w tym występowanie o wpis hipoteki przymusowej również na zabezpieczenie należn. celnych i innych należności pieniężnych p. członkowskich i p. trzecich); upadłościowych i naprawczych (w tym występowanie z wnioskiem o ogł. upadłości); dotyczących orzeczenia zakazu prow. działaln. gospodarczej,
- koordynowanie oceny i analizy ryzyka dotyczącego braku wykonania zobowiązań podatkowych w wyniku ich przedawnienia,
- podejmowanie innych działań służących zabezpieczaniu i wykonywaniu zobowiązań podatkowych w zakresie nie należącym do zadań innych komórek organizacyjnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
– stres związany z obsługą klientów zewnętrznych lub z przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach.
– praca w budynku na IV piętrze, budynek wyposażony w windę,
– praca z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych,
– stanowisko oraz toalety nie są dostosowane do potrzeb osoby niepełnosprawnej.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa znajomość prawa podatkowego, egzekucyjnego
wymagania dodatkowe
- 6 miesięcy w administracji publicznej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 21-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Długa 75/76
80-831 Gdańsk
kancelaria – I p. pok. 104
Inne informacje:
- Umowa na zastępstwo.
W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
I – ocena złożonych dokumentów,
II – sprawdzian wiedzy,
III – rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji. W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
Oferty pracy kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru podlegają zniszczeniu z wyjątkiem dokumentów czterech najlepszych kandydatów, które przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po tym okresie podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 58 30-02-300.