Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw czynności sprawdzających
  • w Pierwszym Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź
  • Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź- Górna
    ul. Wróblewskiego 10
    93 – 578 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie czynności sprawdzających niezastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych w celu sprawdzenia terminowości składania deklaracji, wpłacania zadeklarowanych podatków, stwierdzenia formalnej poprawności dokumentów, ustalenia stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami,
  • zatwierdzanie rejestrów przypisów/odpisów,
  • tworzenie dokumentów wewnętrznych dla potrzeb księgowych,
  • opracowywanie materiałów, przygotowywanie projektów pism w ramach prowadzonych czynności,
  • przygotowywanie zawiadomień o naruszeniu przepisów prawa podatkowego lub adnotacji o odstąpieniu od przekazania zawiadomień w powyższym zakresie,
  • kierowanie wniosków o wszczęcie postępowań podatkowych do Działu Postępowań Podatkowych oraz o przeprowadzenia kontroli podatkowych do Samodzielnego Referatu Analiz i Planowania,
  • obsługiwanie interesantów w celu zapewnienia im udziału w postępowaniu,
  • dokonywanie czynności na wnioski innych organów tj. przesłuchania świadków, czynności w trybie art. 274c Ordynacji podatkowej .

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu wymagająca przemieszczania się między piętrami ( kilka razy dziennie ),
    – telefoniczny i osobisty kontakt z klientem zewnętrznym,
    – stres związany z obsługą klienta zewnętrznego
    – wykonywanie zadań pod presją czasu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    – stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, zlokalizowane na II piętrze budynku, możliwość poruszania się po budynku – winda, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa znajomość prawa podatkowego,administracyjnego,
    • dobra organizacja pracy własnej,
    • odporność na pracę w warunkach stresu i pod presją czasu,
    • biegła obsługa komputera,
    • łatwość komunikacji,

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • obsługa systemu POLTAX, BA, EWIDENCJE
  • zdolności analitycznego i logicznego myślenia,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.

Termin składania dokumentów:

    29-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Al.Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 170600

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze zostanie określone w przedziale od 2.061,22 do 2.248,61 zł w zależności od posiadanej wiedzy i kwalifikacji zawodowych wybranej kandydatki/kandydata. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-334