Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw czynności sprawdzających
- w Pierwszym Dziale Obsługi Bezpośredniej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź- Górna
ul. Wróblewskiego 10
93 – 578 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- dokonywanie czynności sprawdzających niezastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych w celu sprawdzenia terminowości składania deklaracji, wpłacania zadeklarowanych podatków, stwierdzenia formalnej poprawności dokumentów, ustalenia stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami,
- zatwierdzanie rejestrów przypisów/odpisów,
- tworzenie dokumentów wewnętrznych dla potrzeb księgowych,
- opracowywanie materiałów, przygotowywanie projektów pism w ramach prowadzonych czynności,
- przygotowywanie zawiadomień o naruszeniu przepisów prawa podatkowego lub adnotacji o odstąpieniu od przekazania zawiadomień w powyższym zakresie,
- kierowanie wniosków o wszczęcie postępowań podatkowych do Działu Postępowań Podatkowych oraz o przeprowadzenia kontroli podatkowych do Samodzielnego Referatu Analiz i Planowania,
- obsługiwanie interesantów w celu zapewnienia im udziału w postępowaniu,
- dokonywanie czynności na wnioski innych organów tj. przesłuchania świadków, czynności w trybie art. 274c Ordynacji podatkowej .
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu wymagająca przemieszczania się między piętrami ( kilka razy dziennie ),
– telefoniczny i osobisty kontakt z klientem zewnętrznym,
– stres związany z obsługą klienta zewnętrznego
– wykonywanie zadań pod presją czasu.
– praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
– stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, zlokalizowane na II piętrze budynku, możliwość poruszania się po budynku – winda, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa znajomość prawa podatkowego,administracyjnego,
- dobra organizacja pracy własnej,
- odporność na pracę w warunkach stresu i pod presją czasu,
- biegła obsługa komputera,
- łatwość komunikacji,
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe,
- obsługa systemu POLTAX, BA, EWIDENCJE
- zdolności analitycznego i logicznego myślenia,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.
Termin składania dokumentów:
- 29-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Al.Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 170600
Inne informacje:
- Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze zostanie określone w przedziale od 2.061,22 do 2.248,61 zł w zależności od posiadanej wiedzy i kwalifikacji zawodowych wybranej kandydatki/kandydata. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-334