Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Drugim Dziale Kontroli Podatkowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi
al. Kościuszki 85
90-436 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie kontroli podatkowych w oparciu o stosowne przepisy ustawy Ordynacja podatkowa i o swobodzie działalności gospodarczej, jak również z zachowaniem innych norm prawnych,
- opracowywanie wniosków pokontrolnych, sporządzanie spisu akt i przekazywanie całości materiałów z kontroli do właściwych komórek urzędu,
- opracowywanie korespondencji do podatników, innych organów podatkowych oraz instytucji związanej z prowadzonym postępowaniem kontrolnym w celu zebrania kompletnego materiału dowodowego,
- prowadzenie czynności sprawdzających wobec kontrahentów podatnika w zakresie objętym kontrolą podatkową,
- obsługa podsystemu KONTROLA w zakresie zgodnym z przyznanymi uprawnieniami, w tym w szczególności opisywanie prowadzonych kontroli.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu oraz dodatkowo wykonywanie kontroli poza siedzibą urzędu,
– telefoniczny i osobisty kontakt z klientem zewnętrznym,
– wykonywane czynności wymagają poruszania się po ciągach pieszych znajdujących się w budynku Urzędu,
– praca pod presją czasu.
– praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, w pozycji siedzącej,
– stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
– miejsce pracy znajduje się na IV piętrze budynku – w budynku jest winda,
– toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,
– narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w administracji.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ordynacji podatkowej oraz ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
- znajomość ustaw podatkowych i zasad księgowości,
- zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
- komunikatywność, dociekliwość, asertywność,
- samodzielność i inicjatywa,
- umiejętność pracy w zespole,
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe, studia podyplomowe w zakresie prawa podatkowego lub finansowego,
- znajomość aplikacji POLTAX, KONTROLA,
- kursy w zakresie rachunkowości,
- roczne doświadczenie pracy w administracji skarbowej,
- umiejętność obsługi programów komputerowych (Excel, Access),
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów,
Termin składania dokumentów:
- 10-09-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Al.Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 172878
Inne informacje:
- Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych za pośrednictwem poczty decyduje data stempla pocztowego. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze zostanie określone w przedziale
od 2.061,22 do 2.248,61. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-335.