Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw interpretacji
  • w Wydziale ds. Interpretacji w zakresie Podatków Pośrednich – Trzeci Referat Podatku od Towarów i Usług

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź














Miejsce wykonywania pracy:

  • Piotrków Trybunalski
  • Piotrków Trybunalski
    Biuro Krajowej Informacji Podatkowej
    ul. Wronia 65
    97-300 Piotrków Trybunalski














Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowuje projekty pisemnych interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnych sprawach w celu udzielenia odpowiedzi na wniosek zainteresowanego,
  • opracowuje odpowiedzi na wezwania do usunięcia naruszenia prawa w celu ponownej weryfikacji udzielonej indywidualnej interpretacji,
  • opracowuje odpowiedzi na skargi kierowne do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przez wnioskodawcę na wydane indywidualne interpretacje w celu obrony zaskarżonego rozstrzygnięcia,
  • współpracuje z komórkami organizacyjnymi Biura KIP w Piotrkowie Trybunalskim i pozostałymi Biurami Krajowej Informacji Podatkowej w celu monitorowania jednolitości interpretacji przepisów prawa podatkowego,
  • współpracuje przy opracowywaniu projektów wystąpień do Ministerstwa Finansów o zajęcie stanowiska w zakresie spornych zagadnień dotyczących danego podatku w celu uzyskania jednolitego stanowiska dla wszystkich Biur KIP,
  • prowadzi rejestry i ewidencje oraz gromadzi dane w celu sporządzenia okresowych sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa w siedzibie Biura Krajowej Informacji Podatkowej z możliwością wyjazdów służbowych,
    praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    telefoniczny kontakt z klientem zewnętrznym,
    wykonywanie zadań pod presją czasu.








  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
    miejsce pracy – III piętro w budynku sześciopiętrowym,
    praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
    możliwość poruszania się po budynku – 2 windy, drzwi odpowiedniej szerokości, klarka schodowa z poręczami,
    zaplecze socjalne.









    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresu komórki organizacyjnej oraz Ordynacji Podatkowej,
    • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
    • dobra znajomość obsługi komputera,
    • umiejętność pracy pod presją czasu.

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji podatkowej,
  • wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

Termin składania dokumentów:

    11-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria pok. nr 1
    z dopiskiem „starszy referent-numer ogłoszenia169196”

Inne informacje:

    Zatrudnienie na czas określony. Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych, niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały wymagań formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezkwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze zostanie określone w przedziale od 1.873,84 do 2.342,30 zł w zależności od posiadanej wiedzy i kwalifikacji zawodowych. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje :(44)645-01-57 , (42) 25 47 135.