Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw interpretacji
- w Wydziale ds. Interpretacji w zakresie Podatków Pośrednich – Trzeci Referat Podatku od Towarów i Usług
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
Al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Piotrków Trybunalski
- Piotrków Trybunalski
Biuro Krajowej Informacji Podatkowej
ul. Wronia 65
97-300 Piotrków Trybunalski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowuje projekty pisemnych interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnych sprawach w celu udzielenia odpowiedzi na wniosek zainteresowanego,
- opracowuje odpowiedzi na wezwania do usunięcia naruszenia prawa w celu ponownej weryfikacji udzielonej indywidualnej interpretacji,
- opracowuje odpowiedzi na skargi kierowne do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przez wnioskodawcę na wydane indywidualne interpretacje w celu obrony zaskarżonego rozstrzygnięcia,
- współpracuje z komórkami organizacyjnymi Biura KIP w Piotrkowie Trybunalskim i pozostałymi Biurami Krajowej Informacji Podatkowej w celu monitorowania jednolitości interpretacji przepisów prawa podatkowego,
- współpracuje przy opracowywaniu projektów wystąpień do Ministerstwa Finansów o zajęcie stanowiska w zakresie spornych zagadnień dotyczących danego podatku w celu uzyskania jednolitego stanowiska dla wszystkich Biur KIP,
- prowadzi rejestry i ewidencje oraz gromadzi dane w celu sporządzenia okresowych sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa w siedzibie Biura Krajowej Informacji Podatkowej z możliwością wyjazdów służbowych,
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
telefoniczny kontakt z klientem zewnętrznym,
wykonywanie zadań pod presją czasu.
narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
miejsce pracy – III piętro w budynku sześciopiętrowym,
praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
możliwość poruszania się po budynku – 2 windy, drzwi odpowiedniej szerokości, klarka schodowa z poręczami,
zaplecze socjalne.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresu komórki organizacyjnej oraz Ordynacji Podatkowej,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
wymagania dodatkowe
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji podatkowej,
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,
- umiejętność biegłej obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
Termin składania dokumentów:
- 11-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa w Łodzi
Al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria pok. nr 1
z dopiskiem „starszy referent-numer ogłoszenia169196”
Inne informacje:
- Zatrudnienie na czas określony. Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych, niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały wymagań formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezkwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze zostanie określone w przedziale od 1.873,84 do 2.342,30 zł w zależności od posiadanej wiedzy i kwalifikacji zawodowych. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje :(44)645-01-57 , (42) 25 47 135.