Izba Skarbowa w Rzeszowie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Samodzielnym Referacie Spraw Wierzycielskich i Rachunkowości Podatkowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
- Izba Skarbowa w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udział w prowadzeniu postępowań związanych z orzecznictwem w zakresie odpowiedzialności osób trzecich, wstrzymania wykonania decyzji, zabezpieczenia zobowiązań podatkowych, ulg w spłacie nalezności podatkowych i niepodatkowych nalezności budżetowych o charakterze publiczo-prawnym, cywilnoprawnym, ulg w spłacie kosztów egzekucyjnych w tym w ramach pomocy publicznej,
- potrąceń podatkowych z wierzytelości wobec Skarbu Państwa
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane
w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy
z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę.
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w 16 – to kondygnacyjnym budynku biurowym (4 dźwigi osobowe). Wejście do budynku nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak pomieszczeń sanitarnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w budynku występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, prawnicze lub inne wyższe oraz podyplomowe o kierunku finansowym
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji podatkowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, krajowego i wspólnotowego prawa pomocy, ustawy o Egzekucji w administracji, ustawy o finansach publicznych, Prawa upadłościowego i naprawczego, Kodeksu Spółek Handlowych, ustawy Kodeks Cywilny – w zakresie funkcjonowania komórki organizacyjnej, a także umiejętność jego stosowania w praktyce
- znajomość analizy ekonomicznej
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
- umiejętność współpracy w zespole
- odporność na stres
wymagania dodatkowe
- brak
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 17-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Izba Skarbowa
Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Inne informacje:
- Za datę wpływu dokumentu przyjmuje się datę złożenia dokumentów w Izbie Skarbowej w Rzeszowie lub datę stempla pocztowego. Oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Wszystkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Kandydaci, których oferty zostaną zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefoniczne lub drogą e-mailową na wskazany adres poczty elektronicznej. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie trzech miesięcy od daty zatrudnienia wybranego w naborze kandydata.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (17) 85 03 632.