Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw obsługi kancelaryjno – administracyjnej
  • Wydział Wspomagający KMP Zielona Góra

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze, Zespół Kadr i Szkolenia ,
    ul. Partyzantów 40,
    65-332 Zielona Góra,

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zielona Góra

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji jawnej
  • Prowadzenie wymaganych jawnych dzienników (korespondencyjnych, podawczych, przepisów, książek doręczeń), rejestrów i ewidencji: obiegu informacji koordynacyjnych, zdawania i pobierania kluczy, czasu pracy – list obecności, urlopów i zwolnień lekarskich, nadgodzin, połączeń z telefonu i faksu służbowego, pieczęci stempli i referentek, przesyłek odebranych nadanych zwykłych i poleconych
  • Przyjmowanie i przechowywanie spraw ostatecznie załatwionych oraz przygotowanie i przekazanie ich do archiwum
  • Prowadzenie dzienników korespondencyjnego, przyjmowanie i wysyłanie dokumentów niejawnych ZASTRZEŻONE, przechowywanie i archiwizowanie ich.
  • Prowadzenie elektronicznego systemu urlopów i zwolnień lekarskich SWOP
  • W zakresie udzielonych uprawnień wspomaga w rejestrowaniu zdarzeń w oparciu o meldunki KSIP

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym,
    – stanowisko wyposażone w zestaw komputerowy i narzędzia diagnostyczne,
    – obsługa komputera,
    – czas pracy zgodnie z przepisami o ustawy o służbie cywilnej.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek KMP Zielona Góra, usytuowany jest przy ul. Partyzantów 40, budynek podpiwniczony, trzykondygnacyjny. Budynek użyteczności publicznej o charakterze administracyjno biurowym, przeznaczony do kompleksowej obsługi interesantów. Występuje utrudniony dostęp do pomieszczeń budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    •  Zarządzenie nr 920 KGP z dnia 11.09.2008r „w sprawie postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną”
    • Ustawa o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010r
    • Rozporządzenie MSW z dnia19.09.2014 r w sprawie urlopów policjantów
    • Decyzja nr 125 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 kwietnia 2013r. w sprawie funkcjonowania zestawu centralnych zbiorów informacji tworzących Krajowy System Informacyjny Policji.
    • Decyzja nr 126 Komendanta Głównego Policji z dnia 05 kwietnia 2013r. w sprawie prowadzenia w Policji zestawu zbiorów danych Systemu Informacji Operacyjnych
    • Ustawa z dnia 05.08.2010r. o Ochronie Informacji Niejawnych oraz wydane na jej podstawie przepisy wykonawcze
    • Zarządzenie nr 45/2008 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20.05.2008 w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji

wymagania dodatkowe

  • umiejętność biegłej obsługi komputera,
  • łatwość komunikacji, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole
  • asertywność i umiejętność przekonywania

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie świadectw pracy
  • kopie odbytych kursów, przeszkoleń i uprawnień

Termin składania dokumentów:

    19-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    Partyzantów 40
    65-332 Zielona Góra

    Oferta pracy Nr

Inne informacje:

    Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Listę kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce każdego następnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej KMP Zielona Góra pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra, na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kolejnego etapu naboru. Planowane techniki naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna