Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi kancelaryjno – administracyjnej
- Wydział Wspomagający KMP Zielona Góra
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze, Zespół Kadr i Szkolenia ,
ul. Partyzantów 40,
65-332 Zielona Góra,
Miejsce wykonywania pracy:
- Zielona Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji jawnej
- Prowadzenie wymaganych jawnych dzienników (korespondencyjnych, podawczych, przepisów, książek doręczeń), rejestrów i ewidencji: obiegu informacji koordynacyjnych, zdawania i pobierania kluczy, czasu pracy – list obecności, urlopów i zwolnień lekarskich, nadgodzin, połączeń z telefonu i faksu służbowego, pieczęci stempli i referentek, przesyłek odebranych nadanych zwykłych i poleconych
- Przyjmowanie i przechowywanie spraw ostatecznie załatwionych oraz przygotowanie i przekazanie ich do archiwum
- Prowadzenie dzienników korespondencyjnego, przyjmowanie i wysyłanie dokumentów niejawnych ZASTRZEŻONE, przechowywanie i archiwizowanie ich.
- Prowadzenie elektronicznego systemu urlopów i zwolnień lekarskich SWOP
- W zakresie udzielonych uprawnień wspomaga w rejestrowaniu zdarzeń w oparciu o meldunki KSIP
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym,
– stanowisko wyposażone w zestaw komputerowy i narzędzia diagnostyczne,
– obsługa komputera,
– czas pracy zgodnie z przepisami o ustawy o służbie cywilnej.
Budynek KMP Zielona Góra, usytuowany jest przy ul. Partyzantów 40, budynek podpiwniczony, trzykondygnacyjny. Budynek użyteczności publicznej o charakterze administracyjno biurowym, przeznaczony do kompleksowej obsługi interesantów. Występuje utrudniony dostęp do pomieszczeń budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Zarządzenie nr 920 KGP z dnia 11.09.2008r „w sprawie postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną”
- Ustawa o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010r
- Rozporządzenie MSW z dnia19.09.2014 r w sprawie urlopów policjantów
- Decyzja nr 125 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 kwietnia 2013r. w sprawie funkcjonowania zestawu centralnych zbiorów informacji tworzących Krajowy System Informacyjny Policji.
- Decyzja nr 126 Komendanta Głównego Policji z dnia 05 kwietnia 2013r. w sprawie prowadzenia w Policji zestawu zbiorów danych Systemu Informacji Operacyjnych
- Ustawa z dnia 05.08.2010r. o Ochronie Informacji Niejawnych oraz wydane na jej podstawie przepisy wykonawcze
- Zarządzenie nr 45/2008 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20.05.2008 w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji
wymagania dodatkowe
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- łatwość komunikacji, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole
- asertywność i umiejętność przekonywania
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy
- kopie odbytych kursów, przeszkoleń i uprawnień
Termin składania dokumentów:
- 19-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji
Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra
Oferta pracy Nr
Inne informacje:
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Listę kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce każdego następnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej KMP Zielona Góra pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra, na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kolejnego etapu naboru. Planowane techniki naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna