Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Zespole ds. Teleinformatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
ul. Wolności 15
57-100 Strzelin
Miejsce wykonywania pracy:
- Strzelin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- administrowanie na poziomie lokalnym Komendy policyjnych systemów informatycznych w celu zapewnienia prawidłowego ich funkcjonowania;
- nadzór nad stanem technicznym i poprawnym funkcjonowaniem sprzętu teleinformatycznego;
- sporządzanie dokumentacji dotyczącej nadawania, zmiany, oraz odwoływania uprawnień do dostępu do policyjnych systemów informatycznych na wniosek właściwych kierowników komórek organizacyjnych;
- prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego będącego na wyposażeniu Komendy w tym sprzętu powierzonego i prywatnego;
- umieszczanie informacji i aktualizacja danych na stronie internetowej Komendy oraz BIP;
- przestrzeganie procedur związanych z prawem do użytkowania w Komendzie prywatnego sprzętu komputerowego;
- udział w realizacji zadań związanych z inwentaryzacją sprzętu teleinformatycznego będącego na wyposażeniu Komendy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca w siedzibie Komendy i podległych jednostkach
– wyjazdy służbowe
– praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
– praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
– bariery architektoniczne: schody, brak wind
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie informatyczne lub teleinformatyczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z informatyką
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa programów i systemów komputerowych
- systematyczność i umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia prawa jazdy
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 11-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Policji
Sekretariat
Wolności 15
57-100 Strzelin
Inne informacje:
- Wynagrodzenie brutto 2.067,00 zł miesięcznie + dodatek za wysługę lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 717834223 lub 717834209