Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Zespole ds. Teleinformatyki

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
    ul. Wolności 15
    57-100 Strzelin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Strzelin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie na poziomie lokalnym Komendy policyjnych systemów informatycznych w celu zapewnienia prawidłowego ich funkcjonowania;
  • nadzór nad stanem technicznym i poprawnym funkcjonowaniem sprzętu teleinformatycznego;
  • sporządzanie dokumentacji dotyczącej nadawania, zmiany, oraz odwoływania uprawnień do dostępu do policyjnych systemów informatycznych na wniosek właściwych kierowników komórek organizacyjnych;
  • prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego będącego na wyposażeniu Komendy w tym sprzętu powierzonego i prywatnego;
  • umieszczanie informacji i aktualizacja danych na stronie internetowej Komendy oraz BIP;
  • przestrzeganie procedur związanych z prawem do użytkowania w Komendzie prywatnego sprzętu komputerowego;
  • udział w realizacji zadań związanych z inwentaryzacją sprzętu teleinformatycznego będącego na wyposażeniu Komendy.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w siedzibie Komendy i podległych jednostkach
    – wyjazdy służbowe

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
    – praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
    – bariery architektoniczne: schody, brak wind

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie informatyczne lub teleinformatyczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z informatyką
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • obsługa programów i systemów komputerowych
    • systematyczność i umiejętność pracy w zespole
    • prawo jazdy kat. B

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia prawa jazdy

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    11-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    Sekretariat
    Wolności 15
    57-100 Strzelin

Inne informacje:

    Wynagrodzenie brutto 2.067,00 zł miesięcznie + dodatek za wysługę lat.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 717834223 lub 717834209