Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw ewidencjonowania i sprawozdawczości
- w Oddziale Analiz i Planowania
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie
ul. Lubelska 37
10-408 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie sprawozdań i informacji dla potrzeb Ministerstwa Finansów i Dyrektora Urzędu w celu dostarczenia pełnej i aktualnej informacji o postępowaniach prowadzonych przez Urząd,
- przygotowywanie i sporządzanie dokumentów wymaganych procedurą oraz przekazywanie ich wskazanym inspektorom w celu wszczęcia postępowań kontrolnych,
- prowadzenie korespondencji dotyczacej postępowań kontrolnych i zdarzeń pokontrolnych w celu zapewnienia aktualnych informacji w tym zakresie,
- opracowywanie półrocznych planów kontroli w celu określenia i zaplanowania zadań kontrolnych poszczególnym komórkom merytorycznym Urzędu,
- prowadzenie ewidencji spraw w celu zapewnienia aktualnych informacji w tym zakresie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu.
praca w siedzibie urzędu, kontakty z pracownikami, praca w biurze-budynek 3 piętrowy, budynek nie posiada windy, brak podjazdu dla niepełnosprawnych, obsługa komputera.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o kontroli skarbowej oraz Ordynacja podatkowa, znajomość przepisów prawa podatkowego,
- umiejętność posługiwania się edytorem tekstów i arkuszem kalkulacyjnym,
- zdolności analityczne,
- umiejętność pracy w zespole.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze lub ekonomiczne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie wszystkich świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
Termin składania dokumentów:
- 08-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Kontroli Skarbowej
Lubelska 37
10-408 Olsztyn
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). List motywacyjny i oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Kandydaci będą powiadomieni o terminach i miejscach przeprowadzania poszczególnych etapów naboru, poprzez zamieszczenie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 5324031