Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw sprawozdawczości i obsługi dokumentacyjnej
- w Oddziale Sprawozdawczości i Planowania
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- weryfikacja i wprowadzanie dokumentów pokontrolnych do systemów informatycznych służących do ich ewidencjonowania,
- analiza wpływających informacji, gromadzenie i przetwarzanie ich dla potrzeb kontroli skarbowej, w tym wykonywanie niestandardowych zestawień,
- sporządzanie okresowej sprawozdawczości z pracy Urzędu,
- współdziałanie z pracownikami innych organów kontroli skarbowej oraz organów podatkowych i celnych w celu wymiany informacji dotyczących postępowań kontrolonych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca polegająca na prowadzeniu czynności analitycznych, wykonywana
w siedzibie Urzędu.
Praca w biurze – I piętro w XV – piętrowym budynku z windami, brak podjazdu dla niepełnosprawnych, obsługa komputera. Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących, głuchoniemych oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie w pracy z bazami danych, znajomość programów użytkowych służących do obsługi baz danych,
- umiejętność wykorzystania narzędzi informatycznych wspomagających analizy,
- umiejętność dokonywania analiz na podstawie danych z systemów informatycznych, opartych na dużych zbiorach,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 0,5 roku w administracji.
wymagania dodatkowe
- bardzo dobra znajomość programów Word, Excel, Access,
- znajomość języka SQL,
- umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji oraz prezentacji danych,
- podstawowa znajomość zagadnień podatkowych,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość,
- certyfikat dostępu do informacji niejawnych,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku analityka.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (co najmniej 0,5 roku w administracji) oraz posiadane kwalifikacje.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 28-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Kontroli Skarbowej
Geodetów 1
35-959 Rzeszów
tel. 017 86-59-662
I piętro, Kancelaria Urzędu
Inne informacje:
- Po dniu 12.05.2015r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Kontroli Skarbowej w Rzeszowie oraz na tablicach ogłoszeń w siedzibie i biurach Urzędu zostanie opublikowana lista osób spełniających wymagania formalne a wraz z listą opublikowany zostanie termin sprawdzianu wiedzy.
Do postępowania kwalifikacyjnego dopuszczone zostaną tylko oferty spełniające wymagania formalne tzn.:zawierające wszystkie wymagane dokumenty własnoręcznie podpisane i złożone w wymaganym terminie (w przypadku przesłania oferty pocztą decyduje data stempla pocztowego).
Oferty odrzucone w razie ich nie odebrania zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale: 2000 zł – 2150 zł
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczenia wymaganego przy składaniu aplikacji a także do zapoznania się z ”Procedurą naboru do pracy na stanowiska w służbie cywilnej w UKS w Rzeszowie” dostępnych na stronie BIP UKS w Rzeszowie w zakładce ”Praca”.