Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw płac i rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
  • w Referacie Ksiegowości

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Kontroli Skarbowej
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów

Miejsce wykonywania pracy:

  • Rzeszów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie listy płac dla pracowników Urzędu w celu dokonania wypłat wynagrodzeń oraz prowadzenie i na bieżąco aktualizowanie kart wynagrodzeń pracowników w celu dostarczenia informacji o wysokości wypłaconych wynagrodzeń,
  • obliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa w celu ich wypłaty, a tym samym ustalenia prawidłowego wynagrodzenia za pracę,
  • prowadzenie ewidencji zaświadczeń lekarskich ZUS ZLA oraz ewidencji wypłaconych świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa na kartach zasiłkowych w celu ustalenia prawidłowych okresów zasiłkowych,
  • obsługa programu „Płatnik” w tym ustalanie składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i FP, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów miesięcznych, dokonywanie wyrejestrowań i zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w celu rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
  • współpraca przy obliczaniu wynagrodzeń i przygotowywanie zaświadczeń na wzorze ZUS Rp-7 o wysokości tych wynagrodzeń oraz zaświadczeń o okresach niesładkowych w celach emerytalnych i rentowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Wykonywanie zadań związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń w Urzędzie oraz prowadzenie spraw wynikających z systemu ubezpieczeń społecznych w celu zapewnienia prawidłowej polityki płacowej i finansowej Urzędu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca w biurze – I piętro w XV- piętrowym budynku z windami, brak podjazdu dla niepełnosprawnych, obsługa komputera.
    Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących, głuchoniemych oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność w pracy w zespole i w sytuacjach stresowych,
    • rzetelność, odpowiedzialność i komunikatywność,
    • znajomość przepisów w zakresie wynagrodzeń w państwowej sferze budżetowej oraz ubezpieczeń społecznych i umiejętność ich zastosowania w praktyce,
    • doświadczenie zawodowe – powyżej 0,5 roku pracy w księgowości.

wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie rozliczeń z ZUS,
  • obsługa programu „Kadry-Płace” oraz programu „Płatnik”,
  • doświadczenie zawodowe – 0,5 roku pracy na stanowisku związanym z płacami i rozliczaniem z ZUS.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – powyżej 0,5 roku pracy w księgowości.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

    04-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Kontroli Skarbowej
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów
    tel. 17 86-59-662

    I piętro, Kancelaria Urzędu

Inne informacje:

    Po dniu 11.05.2015r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Kontroli Skarbowej w Rzeszowie oraz na tablicach ogłoszeń w siedzibie i biurach Urzędu zostanie opublikowana lista osób spełniających wymagania formalne a wraz z listą opublikowany zostanie termin sprawdzianu wiedzy.
    Do postępowania kwalifikacyjnego dopuszczone zostaną tylko oferty spełniające wymagania formalne tzn.: zawierające wszystkie wymagane dokumenty własnoręcznie podpisane i złożone w wymaganym terminie
    (w przypadku przesłania oferty pocztą decyduje data stempla pocztowego).
    Oferty odrzucone w razie ich nieodebrania zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru.
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale: 2000 zł – 2150 zł.
    Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczenia wymaganego przy składaniu aplikacji a także do zapoznania się z „Procedurą naboru do pracy na stanowiska w służbie cywilnej w UKS w Rzeszowie” dostępnych na stronie BIP UKS w Rzeszowie w zakładce „Praca”.