Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw płac i rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
- w Referacie Ksiegowości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie listy płac dla pracowników Urzędu w celu dokonania wypłat wynagrodzeń oraz prowadzenie i na bieżąco aktualizowanie kart wynagrodzeń pracowników w celu dostarczenia informacji o wysokości wypłaconych wynagrodzeń,
- obliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa w celu ich wypłaty, a tym samym ustalenia prawidłowego wynagrodzenia za pracę,
- prowadzenie ewidencji zaświadczeń lekarskich ZUS ZLA oraz ewidencji wypłaconych świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa na kartach zasiłkowych w celu ustalenia prawidłowych okresów zasiłkowych,
- obsługa programu „Płatnik” w tym ustalanie składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i FP, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów miesięcznych, dokonywanie wyrejestrowań i zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w celu rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
- współpraca przy obliczaniu wynagrodzeń i przygotowywanie zaświadczeń na wzorze ZUS Rp-7 o wysokości tych wynagrodzeń oraz zaświadczeń o okresach niesładkowych w celach emerytalnych i rentowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Wykonywanie zadań związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń w Urzędzie oraz prowadzenie spraw wynikających z systemu ubezpieczeń społecznych w celu zapewnienia prawidłowej polityki płacowej i finansowej Urzędu.
Praca w biurze – I piętro w XV- piętrowym budynku z windami, brak podjazdu dla niepełnosprawnych, obsługa komputera.
Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących, głuchoniemych oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność w pracy w zespole i w sytuacjach stresowych,
- rzetelność, odpowiedzialność i komunikatywność,
- znajomość przepisów w zakresie wynagrodzeń w państwowej sferze budżetowej oraz ubezpieczeń społecznych i umiejętność ich zastosowania w praktyce,
- doświadczenie zawodowe – powyżej 0,5 roku pracy w księgowości.
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie rozliczeń z ZUS,
- obsługa programu „Kadry-Płace” oraz programu „Płatnik”,
- doświadczenie zawodowe – 0,5 roku pracy na stanowisku związanym z płacami i rozliczaniem z ZUS.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – powyżej 0,5 roku pracy w księgowości.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 04-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
tel. 17 86-59-662
I piętro, Kancelaria Urzędu
Inne informacje:
- Po dniu 11.05.2015r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Kontroli Skarbowej w Rzeszowie oraz na tablicach ogłoszeń w siedzibie i biurach Urzędu zostanie opublikowana lista osób spełniających wymagania formalne a wraz z listą opublikowany zostanie termin sprawdzianu wiedzy.
Do postępowania kwalifikacyjnego dopuszczone zostaną tylko oferty spełniające wymagania formalne tzn.: zawierające wszystkie wymagane dokumenty własnoręcznie podpisane i złożone w wymaganym terminie
(w przypadku przesłania oferty pocztą decyduje data stempla pocztowego).
Oferty odrzucone w razie ich nieodebrania zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale: 2000 zł – 2150 zł.
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczenia wymaganego przy składaniu aplikacji a także do zapoznania się z „Procedurą naboru do pracy na stanowiska w służbie cywilnej w UKS w Rzeszowie” dostępnych na stronie BIP UKS w Rzeszowie w zakładce „Praca”.