Wojskowa Komenda Uzupełnień w Chorzowie
- Komendant
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw ewidencyjnych
- w Wydziale Rekrutacji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojskowa Komenda Uzupełnień w Chorzowie
ul. 75 Pułku Piechoty 3
41-500 Chorzów
Miejsce wykonywania pracy:
- Chorzów
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie ewidencji wojskowej i dokumentacji w zakresie przenoszenia do rezerwy osób pozostających w zasobach Wydziału Rekrutacji;
- Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji kwalifikacji wojskowej oraz udział w planowaniu przedsięwzięć związanych z organizacją i przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny.Współdziałanie z właściwymi organami w sprawach dotyczących przygotowania i przeprowadzania kwalifikacji wojskowej na obszarze działania Wojskowej Komendy Uzupełnień;
- Nadawanie przeznaczenia osobom uznanym za zdolne do czynnej słuzby wojskowej oraz kierowanie żołnierzy rezerwy i osób, które nie są żołnierzami do wojskowych komisji lekarskich oraz Pracowni Psychologicznych zgodnie ze swoim zakresem kompetencji;
- Wzywanie osób w sprawie powszechnego obowiązku obrony oraz w innych sprawach określonych odrębnymi przepisami zgodnie ze swoim zakresem obowiązków;
- Przedstawianie propozycji odwołań od orzeczeń komisji lekarskich,decyzji wójta, starosty i prezydenta miasta oraz innych organów orzekających w sprawach tych osób, dla których Wojskowy Komendant Uzupełnień jest stroną;
- Przygotowywanie projektów decyzji Wojskowego Komendanta Uzupełnień oraz ich ustne ogłaszanie w zakresie swoich kompetencji;
- Prowadzenie ewidencji wydanych duplikatów książeczek wojskowych;
- Prowadzenie ewidencji wniosków i wypłaconych należności w formie ryczałtu na przejazd do jednostki wojskowej oraz powiadamianie dowódców jednostek wojskowych o wypłaceniu należności przez WKU;
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca wykonywana w siedzibie urzędu i w terenie.Wyjazdy służbowe.
Reprezentowanie urzędu, kontakt z interesantem.
Praca administracyjno-biurowa wykonywana z wykorzystaniem systemów i i sieci informatycznych.
Udział w uroczystościach oraz prowadzonych akcjach promocyjnych i informacyjnych organizowanych poza siedzibą urzędu.
Praca administracyjno-biurowa wykonywana w pozycji wymuszonej ( siedzącej ) przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Naturalne i sztuczne oświetlenie w pomieszczeniach.
Konieczność częstego przemieszczania się po terenie urzędu.
Brak usprawnień architektonicznych dla osób dysfunkcyjnych oraz niepełnosprawnych, m.in.: brak windy w budynku, budynek wielokondygnacyjny, brak podjazdów na zewnątrz i wewnątrz budynku, niedostosowane toalety.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP i aktów wykonawczych;
- znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych;
- biegła znajomość obsługi programów Microsoft Office;
- poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, a w przypadku jego braku zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
- komunikatywność, umiejętność profesjonalnej obsługi klienta;
- dyspozycyjność;
wymagania dodatkowe
- Brak
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu oraz w razie konieczności zakresy czynności lub opisy stanowisk pracy)
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 03-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Wojskowa Komenda Uzupełnień
75 PUŁKU PIECHOTY 3
41-500 CHORZÓW
Inne informacje:
- Kandydatka/kandydat zajmująca/zajmujący to stanowisko pracy może mieć nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny zgodnie z art. 59a ust. 2 i 5 ustawy z dnia 21.11.1967r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.Zatrudnienie wybranej kandydatki/kandydata nastąpi na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika z terminem wypowiedzenia 3 dni.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu w zaklejonej i opisanej kopercie lub za pośrednictwem poczty.
Przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów.
W procedurze kwalifikacyjnej wezmą udział oferty, które spełnią łącznie następujące warunki:
1) zostaną złożone w terminie (liczy się data zarejestrowania w kancelarii WKU lub data stempla pocztowego ),
2) dokumentacja jest kompletna i zawiera wszystkie wymagane w ogłoszeniu o naborze dokumenty i oświadczenia uwiarygodnione własnoręcznym czytelnym podpisem i opatrzone datą.
Nabór prowadzony jest w 4 etapach:
1.Weryfikacja formalna złożonych dokumentów.
2.Test wiedzy z w/w ustaw.
3.Sprawdzenie umiejętności obsługi komputera.
4.Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru o czym zostaną powiadomieni telefonicznie.
Brak powiadomienia telefonicznego jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku – 2.000 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32/261124552,
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.