Wojskowa Komenda Uzupełnień w Chorzowie

  • Komendant
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw ewidencyjnych
  • w Wydziale Rekrutacji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojskowa Komenda Uzupełnień w Chorzowie
    ul. 75 Pułku Piechoty 3
    41-500 Chorzów

Miejsce wykonywania pracy:

  • Chorzów


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji wojskowej i dokumentacji w zakresie przenoszenia do rezerwy osób pozostających w zasobach Wydziału Rekrutacji;
  • Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji kwalifikacji wojskowej oraz udział w planowaniu przedsięwzięć związanych z organizacją i przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny.Współdziałanie z właściwymi organami w sprawach dotyczących przygotowania i przeprowadzania kwalifikacji wojskowej na obszarze działania Wojskowej Komendy Uzupełnień;
  • Nadawanie przeznaczenia osobom uznanym za zdolne do czynnej słuzby wojskowej oraz kierowanie żołnierzy rezerwy i osób, które nie są żołnierzami do wojskowych komisji lekarskich oraz Pracowni Psychologicznych zgodnie ze swoim zakresem kompetencji;
  • Wzywanie osób w sprawie powszechnego obowiązku obrony oraz w innych sprawach określonych odrębnymi przepisami zgodnie ze swoim zakresem obowiązków;
  • Przedstawianie propozycji odwołań od orzeczeń komisji lekarskich,decyzji wójta, starosty i prezydenta miasta oraz innych organów orzekających w sprawach tych osób, dla których Wojskowy Komendant Uzupełnień jest stroną;
  • Przygotowywanie projektów decyzji Wojskowego Komendanta Uzupełnień oraz ich ustne ogłaszanie w zakresie swoich kompetencji;
  • Prowadzenie ewidencji wydanych duplikatów książeczek wojskowych;
  • Prowadzenie ewidencji wniosków i wypłaconych należności w formie ryczałtu na przejazd do jednostki wojskowej oraz powiadamianie dowódców jednostek wojskowych o wypłaceniu należności przez WKU;

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca wykonywana w siedzibie urzędu i w terenie.Wyjazdy służbowe.
    Reprezentowanie urzędu, kontakt z interesantem.
    Praca administracyjno-biurowa wykonywana z wykorzystaniem systemów i i sieci informatycznych.
    Udział w uroczystościach oraz prowadzonych akcjach promocyjnych i informacyjnych organizowanych poza siedzibą urzędu.


  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca administracyjno-biurowa wykonywana w pozycji wymuszonej ( siedzącej ) przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
    Naturalne i sztuczne oświetlenie w pomieszczeniach.
    Konieczność częstego przemieszczania się po terenie urzędu.
    Brak usprawnień architektonicznych dla osób dysfunkcyjnych oraz niepełnosprawnych, m.in.: brak windy w budynku, budynek wielokondygnacyjny, brak podjazdów na zewnątrz i wewnątrz budynku, niedostosowane toalety.


    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP i aktów wykonawczych;
    • znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
    • umiejętność interpretacji przepisów prawnych;
    • biegła znajomość obsługi programów Microsoft Office;
    • poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, a w przypadku jego braku zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
    • komunikatywność, umiejętność profesjonalnej obsługi klienta;
    • dyspozycyjność;

wymagania dodatkowe

  • Brak

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu oraz w razie konieczności zakresy czynności lub opisy stanowisk pracy)

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    28-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Wojskowa Komenda Uzupełnień
    75 PUŁKU PIECHOTY 3
    41-500 CHORZÓW



Inne informacje:

    Kandydatka/kandydat zajmująca/zajmujący to stanowisko pracy może mieć nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny zgodnie z art. 59a ust. 2 i 5 ustawy z dnia 21.11.1967r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.Zatrudnienie wybranej kandydatki/kandydata nastąpi na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika z terminem wypowiedzenia 3 dni.
    Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu w zaklejonej i opisanej kopercie lub za pośrednictwem poczty.Przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów.
    W procedurze kwalifikacyjnej wezmą udział oferty, które spełnią łącznie następujące warunki:
    1) zostaną złożone w terminie (liczy się data zarejestrowania w kancelarii WKU lub data stempla pocztowego ),
    2) dokumentacja jest kompletna i zawiera wszystkie wymagane w ogłoszeniu o naborze dokumenty i oświadczenia uwiarygodnione własnoręcznym czytelnym podpisem i opatrzone datą.
    Nabór prowadzony jest w 4 etapach:
    1.Weryfikacja formalna złożonych dokumentów.
    2.Test wiedzy z w/w ustaw.
    3.Sprawdzenie umiejętności obsługi komputera.
    4.Rozmowa kwalifikacyjna.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru o czym zostaną powiadomieni telefonicznie.
    Brak powiadomienia telefonicznego jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata.
    Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
    Proponowane wynagrodzenie na stanowisku – 2.000 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32/261124552,
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.