Główny Urząd Miar w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • Biurze Budżetowym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Elektoralna 2
    00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kontrolowanie, dekretowanie dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Urzędu dotyczących wydatków i kosztów zgodnie z zasadami rachunkowości, odpowiednio: a) w zakresie klasyfikacji paragrafów, b) w układzie zadaniowym oraz strukturalnym;
  • księgowanie dokumentów oraz na bieżąco analizowanie zapisów na kontach syntetycznych i analitycznych w ujęciu: a) klasyfikacji paragrafów, b) w układzie zadaniowym oraz strukturalnym;
  • prowadzenie ewidencji i bieżącej kontroli pod względem formalno-rachunkowym wpływających dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, przygotowanie do zatwierdzenia dokumenty do zapłaty oraz szacowanie zapotrzebowania na środki finansowe;
  • obsługiwanie Bankowości Elektronicznej w zakresie: a) realizacji płatności bieżących, b) przelewów transgranicznych, c) zasileń w środki finansowe jednostek podległych w celu regulowania zobowiązań;
  • współpraca z NBP w zakresie aktualizacji kluczy kryptograficznych i aktualizowanie karty wzorów oraz wszystkich innych niezbędnych upoważnień;
  • sprawdzanie, kontrolowanie i rozliczanie kosztów krajowych podróży służbowych pracowników GUM;
  • prowadzenie korespondencji z zakresu rachunków i dokumentów rozliczeniowych oraz wystawianie not obciążeniowych dla właściwych terenowych jednostek GUM, kontrahentów zewnętrznych i pracowników Urzędu;
  • sporządzanie deklaracji miesięcznych wpłat na PFRON w systemie e-PFRON. Wykonanie sprawozdania rocznego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca przy komputerze, praca administracyjno-biurowa

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: o rachunkowości i finansach publicznych;
    • umiejętność obsługi komputera pakietu Microsoft Office szczególnie Excela;
    • obsługa programu finansowo-księgowego;
    • obsługa bankowości elektronicznej;
    • umiejętność księgowania na kontach;

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe profilowane z dziedziny nauk ekonomicznych;
  • obsługa VIDEOTEL;
  • j. angielski na poziomie komunikatywnym;
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości jednostek sektora finansów publicznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość obsługi programu finansowo-księgowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość j. angielskiego lub oświadczenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości jednostek sektora finansów publicznych

Termin składania dokumentów:

    24-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Główny Urząd Miar
    Elektoralna 2
    00-950 Warszawa
    lub składać w Recepcji GUM w godz. 800 – 1600 z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko starszego specjalisty w Biurze Budżetowym– nie otwierać”

Inne informacje:

    – kandydaci spełniający wzmagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu naboru,
    – dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych będą komisyjnie zniszczone,
    – dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 581 9061
    – do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu,
    – proponowany mnożnik 1,6
    – wzór oświadczeń dostępny na stronie www.gum.gov.pl.