Główny Urząd Miar w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- Biurze Budżetowym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kontrolowanie, dekretowanie dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Urzędu dotyczących wydatków i kosztów zgodnie z zasadami rachunkowości, odpowiednio: a) w zakresie klasyfikacji paragrafów, b) w układzie zadaniowym oraz strukturalnym;
- księgowanie dokumentów oraz na bieżąco analizowanie zapisów na kontach syntetycznych i analitycznych w ujęciu: a) klasyfikacji paragrafów, b) w układzie zadaniowym oraz strukturalnym;
- prowadzenie ewidencji i bieżącej kontroli pod względem formalno-rachunkowym wpływających dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, przygotowanie do zatwierdzenia dokumenty do zapłaty oraz szacowanie zapotrzebowania na środki finansowe;
- obsługiwanie Bankowości Elektronicznej w zakresie: a) realizacji płatności bieżących, b) przelewów transgranicznych, c) zasileń w środki finansowe jednostek podległych w celu regulowania zobowiązań;
- współpraca z NBP w zakresie aktualizacji kluczy kryptograficznych i aktualizowanie karty wzorów oraz wszystkich innych niezbędnych upoważnień;
- sprawdzanie, kontrolowanie i rozliczanie kosztów krajowych podróży służbowych pracowników GUM;
- prowadzenie korespondencji z zakresu rachunków i dokumentów rozliczeniowych oraz wystawianie not obciążeniowych dla właściwych terenowych jednostek GUM, kontrahentów zewnętrznych i pracowników Urzędu;
- sporządzanie deklaracji miesięcznych wpłat na PFRON w systemie e-PFRON. Wykonanie sprawozdania rocznego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze, praca administracyjno-biurowa
Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o rachunkowości i finansach publicznych;
- umiejętność obsługi komputera pakietu Microsoft Office szczególnie Excela;
- obsługa programu finansowo-księgowego;
- obsługa bankowości elektronicznej;
- umiejętność księgowania na kontach;
wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe profilowane z dziedziny nauk ekonomicznych;
- obsługa VIDEOTEL;
- j. angielski na poziomie komunikatywnym;
- 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości jednostek sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenie zawodowe;
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość obsługi programu finansowo-księgowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość j. angielskiego lub oświadczenie;
- kopie dokumentów potwierdzających 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości jednostek sektora finansów publicznych
Termin składania dokumentów:
- 18-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Główny Urząd Miar
Elektoralna 2
00-950 Warszawa
lub składać w Recepcji GUM w godz. 800 – 1600 z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko starszego specjalisty w Biurze Budżetowym– nie otwierać”
Inne informacje:
- – kandydaci spełniający wzmagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu naboru,
– dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych będą komisyjnie zniszczone,
– dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 581 9061
– do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu,
– Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
– proponowany mnożnik 1,6
– wzór oświadczeń dostępny na stronie www.gum.gov.pl.