Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw Jednoosobowego stanowiska ds. łączności i informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach,
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły
Miejsce wykonywania pracy:
- Szamotuły
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych i zarządzanie sprzętem komputerowym
- wykonywanie czynności programistycznych, aktualizowanie i administrowanie witrynami internetowymi komendy
- rozwiązywanie problemów użytkowników systemów informatycznych Policji i usuwanie bieżących awarii sprzętu technicznego będącego na stanie jednostki
- pełnienie obowiązków administratora lokalnego systemów informatycznych i wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji administratora bezpieczeństwa informacji
- wprowadzanie i przetwarzanie danych z dokumentów rejestrujących do policyjnych baz danych
- przeprowadzanie szkolenia użytkowników systemów informatycznych
- instalowanie sprzętu informatycznego i oprogramowania w celu zapewnienia realizacji zadań przez użytkowników tych systemów. Zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt informatyczny oraz materiały eksploatacyjne
- prowadzenie dokumentacji organizacyjnej i technicznej oraz ewidencji sprzętu technicznej będącej na stanie jednostki
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca o charakterze administracyjno – biurowym w siedzibie urzędu, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Budynek oraz stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe informatyczne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
- znajomość programów komputerowych typu office
- umiejętność szybkiego działania i organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność, odpowiedzialność, własna inicjatywa
w zakresie obsługi informatycznej
wymagania dodatkowe
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
- przeszkolenie z zakresu „OIN”
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- życiorys i list motywacyjny Z POWOŁANIEM SIĘ NA NUMER OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONEGO W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ KPRM
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 18-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3
64- 500 Szamotuły
Inne informacje:
- dokumenty można składać osobiście w siedzibie KPP w Szamotułach lub przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej (decyduje data stempla pocztowego). Oferty złożone po terminie lub niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.
dokumenty należy składać w terminie 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia
w Biuletynie Służby Cywilnej (www.usc.gov.pl) pod adresem j/w.
INNE INFORMACJA
– wysokość mnożnika 1,200 kwoty bazowej tj. 2. 248,61 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat
– dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 29 31 325
– zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.