Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu

  • Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw nieruchomości
  • w Wydziale Inwestycji i Remontów

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Wojewódzka Policji
    w Poznaniu
    60-844 Poznań, ul. Kochanowskiego 2a

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań
  • Poznań, ul. Dąbrowskiego 17a

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Gospodarowanie nieruchomościami w celu zabezpieczenia bazy lokalowej KWP w Poznaniu i jednostek podległych, w tym realizacja czynności związanych z przejmowaniem i zbywaniem nieruchomości
  • Prowadzenie regulacji prawnych nieruchomości a w tym realizacja czynności związanych z:
  • a) potwierdzaniem albo uzyskiwanie tytułu prawnego do nieruchomości będących w posiadaniu KWP w Poznaniu i jednostek podległych,
  • b) zapewnianiem obrony interesów KWP w Poznaniu i jednostek podległych w postępowaniach dotyczących stanów prawnych nieruchomości,
  • c) zlecaniem czynności z zakresu obsługi geodezyjnej nieruchomości.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa
    praca jednozmianowa

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca w pomieszczeniu przy monitorze ekranowym
    naturalne i sztuczne oświetlenie
    wymuszona pozycja ciała

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym ze stosowaniem prawa cywilnego – rzeczowego, zobowiązań
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wiedza w zakresie prawa cywilnego,
    • znajomość programów Word, Excel,
    • umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
    • komunikatywność
    • odporność na stres,
    • zdolność prowadzenia negocjacji i przekonywania,
    • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków.

wymagania dodatkowe

  • wiedza w zakresie funkcjonowania administracji rządowej,
  • doświadczenie zawodowe 2 lata na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami,
  • przeszkolenie z OIN,
  • uprawnienia do informacji o klauzuli „POUFNE
  • znajomość programu Lex,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność, samodzielność, operatywność i kreatywność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doswiadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • list motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu
  • życiorys powinien zawierać numer PESEL
  • kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej

Termin składania dokumentów:

    04-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Wojewódzka Policji
    Wydział Kadr i Szkolenia
    Kochanowskiego 2a
    60-844 Poznań

Inne informacje:

    – dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61-84-124-67, 61-84-124-99
    – zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do wzięcia osobistego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym,
    – listy kandydatów spełniających oraz nie spełniających wymagań formalnych umieszczone zostaną na stronie BIP KWP w Poznaniu pod numerem ogłoszenia.
    – metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna,
    – wynagrodzenie według mnożnika 1.4 kwoty bazowej (tj. 2.623,38 zł. brutto + wysługa lat),
    – dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Poznaniu lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego),
    – dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,