Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • w Biurze Organizacyjnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Edukacji Narodowej
    al. J.Ch. Szucha 25
    00-918 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Administrowanie systemem elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w Ministerstwie Edukacji Narodowej (w zakresie merytorycznym) oraz Rejestrem Aktów Prawnych i innych dokumentów opracowywanych w MEN (RAP)
  • Wsparcie użytkowników w pracy w systemie EZD i RAP, w tym przygotowywanie i aktualizacja instrukcji dla użytkowników systemów, a także prowadzenie okresowych szkoleń i warsztatów dla użytkowników systemów.
  • Współpraca z dostawcami oprogramowania EZD i RAP, w tym przygotowywanie i przekazywanie opisów nowych funkcjonalności potrzebnych MEN, na podstawie własnych spostrzeżeń oraz wniosków zgłaszanych przez komórki organizacyjne MEN. Testowanie i weryfikowanie zmian w systemie, kierowanie zespołem testującym.
  • Monitorowanie, analizowanie i raportowanie wykrytych w działaniu systemów nieprawidłowości i opracowywanie rozwiązań zaistniałych problemów, w celu zapewnienia ciągłości działania systemów.
  • Opracowywanie zasad i procedur obowiązujących w MEN, dotyczących dokumentowania spraw w systemach informatycznych.
  • Uczestniczenie w modelowaniu procesów zachodzących w organizacji, realizowanych przy użyciu systemów RAP i EZD, w celu wprowadzenia rozwiązań, które usprawnią przebieg tych procesów.
  • Zapewnienie przygotowania systemu RAP do zmian zachodzących w środowisku funkcjonowania systemu, w celu zapewnienia zgodności działania systemu z wymaganiami wewnętrznymi i przepisami.
  • Administrowanie Elektroniczną Skrzynką Podawczą na ePUAP.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Dyspozycyjność.
    Reprezentowanie urzędu w pracach związanych z funkcjonowaniem systemu EZD.
    Duża presja czasu w przypadku awarii systemów informatycznych i innych niespodziewanych zdarzeń.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • narzędzia i materiały prac: komputer i inne urządzenia biurowe
    możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, schodołaz do ewentualnego wykorzystania

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze informatyki
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją autorstwa Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego (EZD PUW),
    • komunikatywność w tym umiejętność argumentowania,
    • umiejętność redagowania informacji, dokumentacji i instrukcji, precyzyjność,
    • zdolność analitycznego myślenia,
    • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
    • umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
    • znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej,
    • podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • umiejętność obsługi MS Word i MS Excel na poziomie zaawansowanym

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • wykształcenie wyższe administracyjne lub z zakresu zarządzania lub informatyki,
  • ponad 6 m-cy doświadczenia zawodowego w administrowaniu EZD PUW,
  • znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
  • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji (np. Krajowych Ram Interoperacyjności),
  • znajomość obsługi ePUAP,
  • umiejętność testowania narzędzi informatycznych,
  • samodzielność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • kopie dokumentów potwierdzających niezbędne doświadczenie zawodowe (np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w przypadku deklaracji ich spełnienia tj. dodatkowe wykształcenie, doświadczenie zawodowe (np. kopie świadectw pracy, referencji, zakresów czynności, opisów stanowisk i innych zaświadczeń).
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na pożądanym poziomie lub oświadczenie o znajomości tego języka na pożądanym poziomie.

Termin składania dokumentów:

    27-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Edukacji Narodowej
    al. J.CH. Szucha 25, pok .55
    00-918 Warszawa
    (z dopiskiem „Oferta pracy : BO, starszy specjalista, BO/SIDO/05 (A2)”)

Inne informacje:

    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
    Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone.
    Zachęcamy do skorzystania z wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie BIP MEN, w zakładce „Praca” ”wzory oświadczeń do naboru”, hiperłącze: Praca/Wzory oświadczeń do naboru
    Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
    W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
    Zachęcamy do składania cv w formacie Europass – http://europass.cedefop.europa.eu/pl/documents/curriculum-vitae
    Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
    Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 34-74-738 lub 34-74-170.