Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Biurze Organizacyjnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Administrowanie systemem elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w Ministerstwie Edukacji Narodowej (w zakresie merytorycznym) oraz Rejestrem Aktów Prawnych i innych dokumentów opracowywanych w MEN (RAP)
- Wsparcie użytkowników w pracy w systemie EZD i RAP, w tym przygotowywanie i aktualizacja instrukcji dla użytkowników systemów, a także prowadzenie okresowych szkoleń i warsztatów dla użytkowników systemów.
- Współpraca z dostawcami oprogramowania EZD i RAP, w tym przygotowywanie i przekazywanie opisów nowych funkcjonalności potrzebnych MEN, na podstawie własnych spostrzeżeń oraz wniosków zgłaszanych przez komórki organizacyjne MEN. Testowanie i weryfikowanie zmian w systemie, kierowanie zespołem testującym.
- Monitorowanie, analizowanie i raportowanie wykrytych w działaniu systemów nieprawidłowości i opracowywanie rozwiązań zaistniałych problemów, w celu zapewnienia ciągłości działania systemów.
- Opracowywanie zasad i procedur obowiązujących w MEN, dotyczących dokumentowania spraw w systemach informatycznych.
- Uczestniczenie w modelowaniu procesów zachodzących w organizacji, realizowanych przy użyciu systemów RAP i EZD, w celu wprowadzenia rozwiązań, które usprawnią przebieg tych procesów.
- Zapewnienie przygotowania systemu RAP do zmian zachodzących w środowisku funkcjonowania systemu, w celu zapewnienia zgodności działania systemu z wymaganiami wewnętrznymi i przepisami.
- Administrowanie Elektroniczną Skrzynką Podawczą na ePUAP.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Dyspozycyjność.
Reprezentowanie urzędu w pracach związanych z funkcjonowaniem systemu EZD.
Duża presja czasu w przypadku awarii systemów informatycznych i innych niespodziewanych zdarzeń.
narzędzia i materiały prac: komputer i inne urządzenia biurowe
możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, schodołaz do ewentualnego wykorzystania
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze informatyki
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją autorstwa Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego (EZD PUW),
- komunikatywność w tym umiejętność argumentowania,
- umiejętność redagowania informacji, dokumentacji i instrukcji, precyzyjność,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
- znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej,
- podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi MS Word i MS Excel na poziomie zaawansowanym
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- wykształcenie wyższe administracyjne lub z zakresu zarządzania lub informatyki,
- ponad 6 m-cy doświadczenia zawodowego w administrowaniu EZD PUW,
- znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji (np. Krajowych Ram Interoperacyjności),
- znajomość obsługi ePUAP,
- umiejętność testowania narzędzi informatycznych,
- samodzielność
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- kopie dokumentów potwierdzających niezbędne doświadczenie zawodowe (np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w przypadku deklaracji ich spełnienia tj. dodatkowe wykształcenie, doświadczenie zawodowe (np. kopie świadectw pracy, referencji, zakresów czynności, opisów stanowisk i innych zaświadczeń).
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na pożądanym poziomie lub oświadczenie o znajomości tego języka na pożądanym poziomie.
Termin składania dokumentów:
- 27-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.CH. Szucha 25, pok .55
00-918 Warszawa
(z dopiskiem „Oferta pracy : BO, starszy specjalista, BO/SIDO/05 (A2)”)
Inne informacje:
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone.
Zachęcamy do skorzystania z wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie BIP MEN, w zakładce „Praca” ”wzory oświadczeń do naboru”, hiperłącze: Praca/Wzory oświadczeń do naboru
Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Zachęcamy do składania cv w formacie Europass – http://europass.cedefop.europa.eu/pl/documents/curriculum-vitae
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 34-74-738 lub 34-74-170.