Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Departamencie Koordynacji Strategii i Polityk Rozwoju w Wydziale Koordynacji Strategicznej i Zarządczej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warszawa ul. Wspólna 2/4
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- monitorowanie postępów realizacji ram i rezerwy wykonania w programach polityki spójności oraz formułowanie wniosków i rekomendacji w tym zakresie,
- udział w innych pracach związanych z monitorowaniem i koordynacją realizacji Umowy Partnerstwa,
- przygotowanie procedur i koordynacja procesu zmian w programach operacyjnych, przygotowywanie i prowadzenie baz danych, rejestrów i zestawień, finansowych,
- udział w opiniowaniu dokumentów o charakterze wdrożeniowym, np. wytycznych horyzontalnych i programowych,
- wsparcie zarządzania wskazanymi programami operacyjnymi, w tym udział w pracach komitetu monitorującego,
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma, interpelacje i zapytania dotyczące realizacji Umowy Partnerstwa i programów operacyjnych,
- przygotowywanie wystąpień i materiałów informacyjnych w zakresie kompetencji Wydziału, także w języku angielskim,
- formułowanie uwag i zaleceń oraz wniosków i rekomendacji dla interwencji funduszy UE, w tym na podstawie wyników badań, analiz, monitorowania i ewaluacji realizacji polityki spójności i właściwych polityk krajowych, służących wypracowaniu działań i mechanizmów zapewniających efektywną i sprawną realizację Umowy Partnerstwa i programów operacyjnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
wyjazdy służbowe związane z reprezentacją urzędu,
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
praca z bazami danych,
wystąpienia publiczne.
węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,
praca w pokoju wieloosobowym,
praca przy komputerze oraz przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner.
winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy związanej z monitorowaniem lub wdrażaniem funduszy europejskich
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość aktualnych zagadnień z zakresu funduszy europejskich, w szczególności funduszy strukturalnych,
- znajomość wskaźników na poziomie programowym (wskaźniki monitoringowe postępu rzeczowego),
- umiejętność analizy dokumentów o charakterze prawnym,
- skuteczna komunikacja, w tym umiejętność pisania pism/notatek i redakcji tekstów,
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Word i MS Excel (tworzenie wykresów, harmonogramów, zestawień finansowych) oraz prezentacji multimedialnych w programie MS Power Point,
- umiejętności analityczne,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, co najmniej na poziomie B2,
- umiejętność wystąpień publicznych,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność organizacji pracy,
- rzetelność i terminowość,
- zorientowanie na osiąganie celów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia,
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 21-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
00-926 Warszawa
skr. poczt. 13
lub składać w kancelarii, ul. Wspólna 2/4, pok.1
z dopiskiem w liście motywacyjnym: DKS 98
Inne informacje:
- Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy i umiejętności wymaganych w ogłoszeniu.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel. (0-22) 273 76 18.