Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • w Departamencie Programów Ponadregionalnych w Wydziale Monitorowania i Ewaluacji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Warszawa ul. Wspólna 2/4

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowanie i aktualizacja systemu wskaźników PO PW oraz monitorowanie realizacji wskaźników w ramach PO RPW i PO PW, w tym wskaźników ram wykonania dla poszczególnych osi priorytetowych PO PW 2014-20,
  • współpraca z IK NSRO/IK UP w ramach systemu informatycznego wspierającego zarządzanie funduszami UE, w części dotyczącej monitorowania efektów interwencji funduszy UE oraz udział w pracach grup roboczych i innych zespołów podejmujących tematykę wskaźników,
  • współpraca z GUS w zakresie danych niezbędnych do przeprowadzenia analiz regionalnych,
  • udział w weryfikacji i sporządzaniu sprawozdań okresowych, rocznych i końcowego z realizacji PO RPW i PO PW, we współpracy z innymi Wydziałami IZ PO RPW/POPW, IP PO RPW/POPW oraz IK NSRO/IK UP w celu zapewnienia efektywnego wdrażania programów operacyjnych,
  • udział w realizacji planu ewaluacji PO RPW 2007-2013 oraz opracowaniu, aktualizacji i realizacji planu ewaluacji PO PW 2014-2020 w celu optymalizacji efektywności procesu wdrażania programów,
  • monitorowanie postępu realizacji PO PW, w tym wskaźników programowych, w kontekście rozwoju makroregionu Polski Wschodniej,
  • opracowanie analiz i prognoz dotyczących efektów realizacji programów operacyjnych w celu oceny sytuacji społeczno-gospodarczej w Polsce Wschodniej, a także na tej podstawie formułowanie rekomendacji dla polityki regionalnej,
  • realizacja zadań związanych wdrożeniowych i instytucjonalnych oraz procedur związanych z perspektywą finansową Unii Europejskiej 2014-2020.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
    – węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
    – brak windy dostosowanej do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
    – wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane, potrzeb osób niepełnosprawnych
    – wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy windowej
    – ciągi komunikacyjne nie przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wdrażania funduszy strukturalnych lub na stanowisku analitycznym
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wiedza w zakresie monitorowania postępu realizacji wdrażania programu operacyjnego w tym, wskaźników programowych,
    • wiedza z zakresu wskaźników rozwoju społeczno-gospodarczego,
    • wiedza w zakresie realizacji badań ewaluacyjnych,
    • znajomość metodologii badań społecznych,
    • znajomość problematyki związanej z rozwojem regionalnym i funduszami strukturalnymi UE,
    • znajomość procedur związanych z monitorowaniem programów operacyjnych współfinansowanych ze środków funduszy strukturalnych UE,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • umiejętność skutecznej komunikacji,
    • rzetelność i terminowość,
    • samodzielność i inicjatywa,
    • zorientowanie na osiąganie celów,
    • umiejętność obsługi komputera (zwłaszcza w zakresie MS Office),
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia,

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    21-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    00-926 Warszawa
    skr. poczt. 13
    lub składać w kancelarii, ul. Wspólna 2/4, pok.1
    z dopiskiem w liście motywacyjnym: DPP 95

Inne informacje:

    Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
    Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
    Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
    Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
    Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273 81 94.